یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده اسبق سپاه پاسداران گفت: بنده اصطلاحی به عنوان میز کالبدشکافی دارم و به این معنی است که می‌شود از یک جوان 18 ساله که جنگ هم نرفته ظرف سه سال نه رزمنده بلکه ژنرال قوی بسازیم.

خبرگزاری دانا

معاون اقتصادی رئیس‌جمهو گقت: رکن اساسی سپاه بر 3 مفهوم خلاقیت دانایی و یکپارچگی است. سپاه یک سازمان خلاق بوده و هیچ روزی از زندگی سپاه مثل زندگی دیروزش نبود و هیچ روزی از آینده نیز مثل حال نبوده و این نشان می‌دهد سازمان سپاه بسیار خلاق بوده است.

خبرگزاری دانا

مردم آبدانان با راهپیمایی انزجار خود را از اغتشاش گران و هتاکان نشان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنگونه که نتایج نظرسنجی پیو نشان می دهد نیمی از یهودیان آمریکایی به نتانیاهو حس مثبتی ندارند. هرچند پیو تاکید دارد که 27 درصد یهودیان امریکایی بین سنین 18 تا 29 سال می گویند که به اسرائیل باوری ندارند و یهودی بودنشان در سرزمین های اشغالی تعریف نشده، 51 درصد دیگر نیز با این رژیم ارتباط اندکی برقرار کردند.

خبرگزاری مهر

به همت بنیاد 15 خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، پویش ملی "ایران جوان" به منظور حمایت از سیاست‌های جوانی جمعیت در بین زوج‌های جوان به ویژه دانشجویان آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور رهبر انقلاب گفت: ما یک ملت قدرتمند هستیم و رهبری خردمند و لایق و شجاع داریم این فتنه‌ها تمام می‌شود اما بازهم ممکن است سراغمان بیاید. پس نباید بی‌توجه باشیم. ما باید مشکلات مردم را حل کنیم و انقلاب اسلامی آمده است که مشکلات مردم را حل کند.

وب‌گاه گسترش

رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که این نهاد نظارتی هیچ اطلاعاتی در زمینه وجود برنامه هسته‌ای نظامی ایران در دست ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مشاور رهبر انقلاب تاکید کرد: آیا سپاه پاسداران و بسیج در این جریانی که شاهد هستیم نمی‌تواند با علم و آگاهی ماجرا را زودتر جمع کند؟ من مطمئن هستم این جریان به تعبیر مقام معظم رهبری به زودی جمع می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چلندری گفت: 18 پروژه فرودگاهی در فرودگاه امام خمینی در حال برنامه ریزی است که اعتبار مورد نیاز آن 3 میلیارد یوروست.

خبرگزاری تسنیم

محمدرضا مبین در زمان اسارت خود توانسته از طریق تولید آهنگ‌های آذری خبر زنده بودنش را به گوش خانواده برساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: انعقاد قرارداد ساخت ترمینال سوم در فرودگاه امام به عنوان ترمینال ترکیبی از پروازهای داخلی و خارجی به وسعت 410 هزار متر مربع احتمالا تا پایان سال منعقد خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور در همایش جایگاه علم و فن آوری در دفاع مقدس در دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: ما هر عملیاتی را با شناسایی و با اطلاعات انجام می‌دادیم. با این اوصاف خلاقیت مداوم جزو کار‌های مدیریتی در سپاه بوده است. رضایی افزود: رکن اساسی سپاه بر 3 مفهوم خلاقیت دانایی و یکپارچگی است. سپاه یک سازمان خلاق بوده و هیچ روزی از...

خبرگزاری دانا

جشنواره جهادگران که یکی از مهمترین اقدامات سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری است که ایده‌ها و طرح‌های بسیجیان در ان ارائه می‌شود و از بین‌شان یک طرح رونمایی می‌شود.