یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غلامعلی رجایی، گفت: یکی از بهترین موضع گیری های افرادی که در رابطه با اعتراضات اخیر صحبت کرده اند بیانیه آقای خاتمی است. به دلیل اینکه از جامعیت برخوردار هست و نکات تحسین برانگیزی را گفته از جمله اینکه براندازی نه به مصلحت و نه شدنی است.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور ترکیه گفت: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، می‌دانند که ما می‌توانیم هر زمان که بخواهیم عملیات زمینی را انجام دهیم. ما منتظر اجازه هیچ کسی نمی‌مانیم و آمریکا از این به بعد باید این را خوب بفهمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: غلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح طلب، گفت: تا حالا ما هیچ علائمی نشنیده ایم که نشان بدهد این اعتراضات شنیده شده و چنین رویکردی از سوی حاکمیت در جهت کم کردن دامنه اعتراضات را شاهد بوده ایم. به نظر من زمان دارد دیر می شود و تغییر در رویه و رویکرد به نفع حکومت، نظام و کشور است.

خبرگزاری تسنیم

با حکم معاون سیما، میثم مرادی بیناباج به عنوان «دبیر ستاد رسانه‌ای مکتب حاج قاسم سلیمانی» منصوب شد.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیته علمی کشوری کرونا با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده، گفت: واریانت‌های جدید این بیماری در حال چرخش است و باید کماکان آمادگی مقابله با کرونا، آنفلوآنزا و سایر ویروس‌های تنفسی را داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم

علی صنعتی بیان کرد: کتاب «کوله‌پشتی (راهنمای زندگی دانشجویی)» یک هندبوک (دستینه) کاربردی است و نحوه مدیریت و هدایت زندگی دانشجویی را آموزش می دهد. مطالب زیادی در این کتاب به شکل فشرده و رمزآلود بیان شده است که نیاز به بازگشایی دارد.

وب‌گاه عصر ایران

چگونگی استفاده از روش های پیشگیری نیز در پاندمی های آینده، جای بحث دارد که در نشست روز گذشته در این خصوص، به طور مفصل، بحث و بررسی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: باید بتوانیم از فرصت همکاری‌ها و تبادلات بین‌المللی در حوزه محیط زیست و از ظرفیت بومی و دانش بنیان برای توسعه و ارتقا محیط زیست کشور استفاده کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار صدها نفر از مردم اصفهان را به زبان صربی، ترجمه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از کشف جسد بی جان یک طلافروش در همدان خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه گسترش

درحالی که وزارت ورزش کشور گفته است حدود 22 هزار بلیت جام جهانی قطر به تماشاگران ایرانی اختصاص داده شده است، اما مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران می‌گوید: تاکنون و در مجموع حدود 1700 نفر تور جام جهانی قطر را خریده‌اند که برای 1200 نفر هایاکارت صادر شده و حدود 500 هایاکارت هم در حال صادر شدن است.

خبرگزاری تسنیم

یرزی ناوویوسکی در همایش «صلح از منظر اسلام و مسیحیت» که به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا برگزار شد، تأکید کرد: گفت‌وگو ما را به صلح نزدیک می‌کند.