یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به گلایه مسافران از صف طولانی کنترل گذرنامه در ترمینال یک این فرودگاه، گفت: برای راه‌اندازی گیت‌های الکترونیکی کنترل گذرنامه آمادگی داریم؛ اما حل این مشکل فراجا مربوط است.

خبرگزاری دانا

به همت بنیاد 15 خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، پویش ملی "ایران جوان" به منظور حمایت از سیاست‌های جوانی جمعیت در بین زوج‌های جوان به ویژه دانشجویان آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی در نشست خبری گفت: جمهوری اسلامی ایران در عمل نشان داده که پایبند به میز مذاکره برای حصول به نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن است.

وب‌گاه عصر ایران

چرا بازی امروز برای کسانی که چندان میانه ای با فوتبال و شادی نداشتند این قدر مهم شده و ادبیات گذشته در تحقیر فوتبال یا استعماری و لهو ولعب دانستن آن را نمی‌شنویم؟

وب‌گاه عصر ایران

از همان جا به آقای ولایتی وزیر خارجه زنگ زدم و گفتم: یک کاری به تو می‌گویم الان انجام بده. به سفارت شوروی ماشین بفرست تا سفیر شوروی را بردارند و به دفترت بیاورند تا از همان جا به وزارت خارجه شوروی زنگ بزند و بگوید اجازه دهند تا 10 پرواز جامبوجت از روی خاک شوروی به سوریه برود.

خبرگزاری تسنیم

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: رکن اساسی سپاه بر 3 مفهوم خلاقیت دانایی و یکپارچگی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: فناوری‌هایی در حوزه نظامی داریم که هیچکسی از آن‌ها خبر ندارد و آمریکایی‌ها زمانی متوجه آن می‌شوند که ما آن‌ها را به کار ببریم.

خبرگزاری مهر

یک بازی‌ساز گفت: ایران با انتشار چند بیانیه برای بازی‌های مخرب و ضد ایرانی همچون Call of Duty Modern Warfare 2 راه به جایی نخواهد برد. بلکه اصلی‌ترین واکنش، تولید محتوای مناسب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما در داخل کشور حتی سیم خار دار هم نمی‌توانستیم تولید کنیم اما امروز توانسته‌ایم برخی تجهیزات نظامی خودمان را به قدرت‌های دنیا می‌فروشیم.

خبرگزاری مهر

مشهدر - ئیس اداره فرهنگ و ترافیک خراسان رضوی از وقوع 659تصادف طی 24 ساعت گذشته در مشهد خبر داد و گفت: بیشتر ترافیک از سمت غرب به شرق مشهد به ویژه بلوار وکیل آباد است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: فعال نبودن هیا کارت تعدادی از مسافران باعث شد که روز گذشته در فرودگاه امام خمینی جا بمانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری دانا

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج هیئت رئیسه سپاه ثارالله استان کرمان با نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: راهبرد شناور تندرو اصلی‌ترین راهبردی بود که می‌توانستیم در مقابل آمریکایی‌ها پیروز شویم و امروز آمریکایی‌ها با وجود اینکه 86 ناو جنگی در خلیج‌فارس داشتند، از منطقه فرار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده اسبق سپاه پاسداران گفت: بنده اصطلاحی به عنوان میز کالبدشکافی دارم و به این معنی است که می‌شود از یک جوان 18 ساله که جنگ هم نرفته ظرف سه سال نه رزمنده بلکه ژنرال قوی بسازیم.