یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «کوله پشتی» یک راهنمای جیبی برای دانشجویان جدید الورود است و توجه زیادی به مباحث آموزشی دارد.

وب‌گاه عصر ایران

آیا سپاه پاسداران و بسیج در این جریانی که شاهد هستیم نمی‌تواند با علم و آگاهی ماجرا را زودتر جمع کند؟ من مطمئن هستم این جریان به تعبیر مقام معظم رهبری به زودی جمع می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اعلام آمادگی 8 شرکت چینی برای ساخت ترمینال جدید این فرودگاه خبر داد و گفت: 3 میلیارد یورو پروژه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تعریف شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: این فتنه‌ها تمام می‌شود، اما بازهم ممکن است سراغمان بیاید. پس نباید بی‌توجه باشیم. ما باید مشکلات مردم را حل کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجایی گفت: به نظر من حاکمیت ها باید یک مقداری از تحقق مطالبات جلوتر بروند. مثلا چرا باید ورود زنان به ورزشگاه را فیفا به ما اخطار بدهد و فشار بیاورد؟! قبل از اینکه مورد عتاب و اخطار اینها قرار بگیریم، خودمان این کار را بکنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آئین گرامیداشت مرضیه حدیدچی (دباغ) از مبارزان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در سالروز درگذشت او و با حضور خانواده وی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعادل نوشت: در شرایطی که گزارش‌های رسمی مرکز آمار نشان می‌دهد که نرخ تورم سالانه ایران همچنان افزایشی بوده و نرخ تورم ماهانه نیز در مهر ماه بار دیگر صعودی شده است، همانطور که در ماه‌های گذشته، برخی مقامات دولت با استناد به آمارهای بانک مرکزی، اصرار به کاهشی بودن تورم داشتند، در جلسه روز گذشته رییسی در بانک مرکزی نیز بار دیگر بر این موضوع تاکید شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجرایی رئیس جمهور از راه‌اندازی کامل پروژه بیمارستانی 1000 تختخوابی مهدی کلینیک تهران در دهه‌ی فجر امسال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مشاور فرمانده کل قوا گفت: این فتنه‌ها تمام می‌شود اما بازهم ممکن است سراغمان بیاید، پس نباید بی‌توجه باشیم. ما باید مشکلات مردم را حل کنیم و انقلاب اسلامی آمده است که وضعیت مردم را بهتر کند.

خبرگزاری دانا

مشاور فرمانده کل قوا در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: انتظار داریم نیروهای مسلح که بسیج و سپاه بازوان قدرتمند آن هستند، اجازه ندهند این حوادث به طول بینجامد. سپاه پاسداران می‌تواند این مهم را محقق کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضور ولیعهد عربستان برای حمایت از قطر در بازی افتتاحیه سوژه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا اصلاح‌طلبان "بانیان آشوب" هستند و چرا اغتشاشات امروز و آینده ثمره اقدامات آنان است؟