یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

سازمان زیباسازی همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی و حضور ایران در این دوره از مسابقات اقداماتی را انجام داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با برگزاری جام جهانی 2022 قطر سازمان زیباسازی تهران حال و هوای فوتبالی شهر را بیش از پیش کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یاسر احمدوند در این نشست که 28 آبان با حضور جمعی از صاحب‌نظران حوزه زبان و ادبیات فارسی در دفتر معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با تاکید بر ارتباط زبان و فرهنگ و بروز یک نوع کمرنگی هویتی در نام‌گذاری کالا‌های تولید داخل اظهار امیدواری کرد که با کمک صاحب‌نظران این حوزه برنامه‌های جامع و کاربردی در برطرف شدن این معضل تدوین شود. معاون...

وب‌گاه مشرق نیوز

آنچه دشمنان در شرایط امروز انجام می‌دهند، فقط جنگ روانی و سیاه‌نمایی مطلق از شرایط جامعه برای ایجاد یاس و ناامیدی از آینده کشور نیست، بلکه فراتر از آن ترویج خشونت و آموزش آن برای یارگیری بیشتر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه فعالیت‌های مدیریت ارتباطات بین الملل بعثه مقام معظم رهبری، وبینار مجازی چالش‌ها ومشکلات فراروی تحقق تمدن نوین اسلامی باحضور دانشمندان، شخصیت‌های علمی وفرهنگی از کشور‌های ایران، عراق ولبنان، شامگاه چهارشنبه (25/8/1401) در بستر فضای مجازی اسکای روم برگزار شد. در این وبینار که با تلاوت آیاتی از قرآن مجید (توسط قاری ممتاز کشوری آقای مجرد...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی، توحید پوررستم را به عنوان سرپرست واحد تهران مرکزی منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی وزارت بهداشت از تدوین آیین نامه مهارت آموزی برای همه رشته های علوم پزشکی و اجرای قریب الوقوع آن در دانشگاه ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در مراسم بزرگداشت مرحوم مرضیه حدیدچی دباغ، ضمن اشاره به نقش او در فعالیت‌های انقلابی، بر اهمیت معرفی این بانوی انقلابی به نسل جوان تأکید شد.

خبرگزاری دانا

مدیر امور اداری شرکت فولاد مبارکه گفت: ثبت‌نام در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 25 آبان‌ماه آغاز و تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 10 آذرماه 1401 به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس صبح امروز دوشنبه 30 آبان در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد. سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا در سخنانی در این همایش، ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به حاضرین در جلسه گفت: این همایش 15 آذر ماه امسال در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد و یک شورای راهبردی تشکیل و یک تقسیم کاری برای...

خبرگزاری دانا

نظری با بیان اینکه رسیدن به تمدن نوین اسلامی با کار جهادی میسر است، گفت: با تفکری مبتنی بر جهاد و کار جهادی می توانیم بستر ساز ظهور امام عصر (عج) باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت:43 سال است که دشمن تحریم‌های متعددی را علیه کشورمان اعمال کرده است، اما هرگز نتوانسته و نخواهد توانست، مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شود.