یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت:43 سال است که دشمن تحریم‌های متعددی را علیه کشورمان اعمال کرده است، اما هرگز نتوانسته و نخواهد توانست، مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شود.

خبرگزاری مهر

اهواز - شاخص کیفی هوای اهواز بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوا برای گروه‌های حساس، نا سالم است.

خبرگزاری دانا

معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه (30 آبان) از بخش‌های مختلف بیمارستان در حال ساخت «مهدی کلینیک» تهران بازدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در میان همه دولت ها، در دولت محمود احمدی نژاد بیشترین قطعنامه علیه ایران صادر شده است. قطعنامه هایی که توسط شورای امنیت صادر شده بود و با روی کار آمدن دولت روحانی تصویب قطعنامه 2231، 7 قطعنامه فصل هفتی را از میان برداشت.

وب‌گاه فرارو

رهبر جریان صدر عراق در سخنانی نسبت به میزبانی قطر به عنوان یک کشور عربی از جام جهانی 2022 واکنش نشان داد و این اتفاق را "بزرگ‌ترین پیروزی" در برابر غرب توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام به مقرهای باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب ضد ایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این موضوع که رفع موانع و حمایت از تولید داخلی، مهم‌ترین هدف بسیج مهندسین در 7ماهه اخیر بوده، خبر داد: تلاش‌های مجموعه بسیج مهندسین موجب بازگشت یک هزار و 400 واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید شده است.

خبرگزاری دانا

محمد علی اسدی گفت: جایزه ما در برابر ایثار و رشادت‌هایی که شهدا در میدان انجام می دهند، بسیار ناقابل است، ما با تقدیم این جایزه خواستیم یادی کنیم از شهید بزرگوار که به چه منظور جان داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستیار رئیس جمهور آذربایجان گفت: با کمال تاسف می‌خواهم اشاره کنم که اخیرا برخی اظهارات و اقدامات منجر به افزایش تنش بین دو کشور شده است. جمهوری آذربایجان آغازگر این تنش نبود.

خبرگزاری دانا

مسئول گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج با همت گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک برق مدرسه عشایری روستای ماه بانو و قاسم آباد در شهرستان درمیان تامین شد.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به بررسی‌های انجام شده همواره بیش از 200 هزار میلیارد تومان منابع در حساب واحد خزانه وجود دارد در این بین اما مسئله اساسی تسویه مجدد برداشت‌های احتمالی از سوی دولت است که اگر به درستی انجام نشود می‌تواند منجر به کسری بودجه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجرایی رئیس جمهور از بزرگترین و مجهزترین طرح حوزه سلامت کشور (بیمارستان هزارتختخوابی مهدی کلینیک تهران) بازدید کرد.