یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تصویب قطعنامه علیه کشورمان همانطوریکه پیش‌تر هم گفته شده بود، پاسخ محکمی از سوی ایران به همراه خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: پیش‌ازاین همه گفته بودیم که صدور قطعنامه مشخصاً یک اقدام غیرسازنده برای حفظ فشار حداکثری است و کمکی به حل مسائل موجود نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

رقابت نفس گیر در کسب سهم بیشتر از ترانزیت در منطقه، میان سه کشور ایران، عربستان و ترکیه است، در این بین باتوجه به چالشهایی مثل زیرساخت و..، جذب سرمایه‌گذاری خارجی ذیل " نظم جدید" می‌تواند نقش مهمی برای توسعه کریدورهای اقتصادی ایران داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر پوتین در همه‌ی نشست‌های مهم کشورهای جهان در هفته‌ی گذشته غایب بوده است اما غیاب او مانع از تمرکز دیگر کشورها بر جنگی که او شروع کرده نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست رهبران سازمان همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (APEC) در بانکوک روز شنبه با بیانیه‌ای به پایان رسید که به مواضع کشورها در دیگر نشست‌ها از جمله در قطعنامه سازمان ملل مبنی بر ابراز تاسف از تجاوز روسیه به اوکراین اشاره داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام محمدمهدی کرمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، در نشست شورای دانشگاه تهران، با تاکید بر نقش تربیتی استادان دانشگاه گفت: از نقش تربیتی استادان غافل شده‌ایم. وقتی دانشجویی برای تصمیم‌گیری درست نیازمند هدایت از سوی استاد خود است، اما استاد وظیفه خود را صرفاً ارائه دروس اختصاصی می‌داند، به مشکلات...

وب‌گاه عصر ایران

رضا الفت‌نسب، سخنگوی اتحادیه کشوری کسب‌وکار‌های مجازی گفت: براساس گفته‌های مسئولان بودجه‌ای که امسال برای توسعه شبکه ملی اطلاعات 10هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا می‌کند، این بودجه‌ها اگر در توسعه کسب‌وکار‌های مجازی هزینه شود، بسیاری از تنگنا‌های اقتصادی و اشتغال که موجب تنش و خسارت در کشور می‌شود هم قابل رفع شدن است.

خبرگزاری دانا

امان الله علیمرادی گفت: در منطق بسیجی تسلیم و بن‌بست نیست، تهدیدها را رفع و آن را به فرصت تبدیل می‌کند و از اساس حقیقت بسیج تبدیلِ تهدید به فرصت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: پیش‌ازاین همه گفته بودیم که صدور قطعنامه مشخصاً یک اقدام غیرسازنده برای حفظ فشار حداکثری است و کمکی به حل مسائل موجود نخواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جام جم نوشت: درست هفت سال پیش، پویشی به نام نخریدن خودروی صفر تشکیل شد؛ پویشی که باعث شد 110هزار خودروی آماده در پارکینگ خودروسازان خاک بخورد. در آن زمان هرچه خودروسازان شرایط فروش را آسان اعلام کردند باز هم تقاضایی برای آن ثبت نشد. این پویش به دلیل پایین بودن کیفیت خودرو تشکیل شد اما دولت اقدامی انجام داد که خالی شدن پارکینگ خودروسازان را به دنبال داشت.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: پیش‌ازاین هم گفته بودیم که صدور قطعنامه مشخصاً یک اقدام غیرسازنده برای حفظ فشار حداکثری است و کمکی به حل مسائل موجود نخواهد کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برنامه‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مطابق قانون اقدام راهبردی مجلس پیش می‌رود و صدور قطعنامه‌های متعدد علیه ایران در پیشبرد این برنامه‌ها خللی ایجاد نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

آقای همتی اخیرا در توئیتی مدعی مردم شده است، کدام مردم؟ همان مردمی که با نامه ایشان به آقای روحانی، گرانی یک شبه بنزین در آبان 98 را به چشم دیدند، و با رکورد شکنی 70 ساله تورم و نقدینگی در دوران ریاست این جناب، کمرشان شکست و هنوز راست نشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: پیش‌ازاین همه گفته بودیم که صدور قطعنامه مشخصاً یک اقدام غیرسازنده برای حفظ فشار حداکثری است و کمکی به حل مسائل موجود نخواهد کرد.

خبرگزاری دانا

بسیج همواره به‌عنوان منشأ خیر و برکت و پرچم‌دار سازندگی و محرومیت‌زدایی فعالیت نموده است.