شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: جناب رئیس جمهور، شما خود در حال آزمون دادن اید، آزمون گیرنده و ممتحن نیستید تا دیگران را مردود اعلام کنید... رئیسی، شاید هم نگران است بخواهند کاسه کوزه ها را بر سر دولت ضعیف او بشکنند چرا که برخی پیشنهاد برگزاری انتخابات زودرس برای بازگشت به برجام را داده اند. پیشنهادی که پذیرش آن اگرچه بعید است ولی معنی آن جز عبور از آقای رئیسی نیست

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین اخوین دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه در مراسم اختتامیه این جشنواره که در سالن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: خدارا شاکر هستیم در مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره در جمع 700 نفره دانش آموزان هستیم. این جشنواره یک جشنواره نیست، یک رویداد استعدایابی است که دانش آموزان برگزیده از کل کشور شناسایی می‌شوند....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین اوایل امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، توافق غلات دریای سیاه برای 120 روز دیگر تمدید شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور اوکراین اوایل امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، توافق غلات دریای سیاه برای 120 روز دیگر تمدید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ورزش و جوانان از موضعگیری اخیر سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران تمجید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود و نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی امروز برای اولین بار از سال 2013 میلادی با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به صورت تلفنی گفتگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مستند «از تیرانا تا تهران» با روایت ناگفته‌هایی از اعضای رهاشده از بند «منافقین» با حضور جمعی از افراد خانواده این رهاشدگان، رونمایی شد.

وب‌گاه عصر ایران

طبق بیانیه دفتر نتانیاهو، این گفتگوی تلفنی نزدیک به 12 دقیقه ادامه داشت و نتانیاهو در ابتدا کشته شدن شهروندان ترکیه‌ای در حمله چند روز گذشته در استانبول را تسلیت گفت و اعلام کرد که اسرائیل آماده همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز پنجشنبه قطعنامه‌ای ضد ایرانی به تصویب رساند. میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در حساب کاربری خود در توییتر خبر داد این قطعنامه با 26 رأی موافق، 2 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع به تصویب این شورای 35 عضوی رسیده است. خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلمات‌های حاضر در جلسه غیرعلنی...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مجلس: دشمنان کینه‌ورز و آتش‌افروزان تکفیری که با ایجاد اغتشاش تلاش دارند آرامش ملت را خدشه‌دار کنند بار دیگر با شلیک مستقیم به روی مردم، آنان را به خاک و خون کشاندند که این نشانی به‌جز دشمنی و کینه‌ورزی با ملت و اعتقادات آنان نیست.

وب‌گاه منیبان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت؛ امروز اقداماتی که فضای آرامش را از کشور بگیرد موجب سوء استفاده بغض‌آلود بیگانگان می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دستگاه‌هایی که در مهلت قانونی برای دریافت سند به سازمان ثبت مراجعه نکرده اند به مراجع قضایی و نظارتی معرفی می شوند.

خبرگزاری دانا

عبدالله ملکی بر لزوم تبیین حماسه آزادسازی و بازسای سوسنگرد در جامعه و بویژه نسل جوان تأکید کرد.