شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم اشغالگر قدس به هواداران خود هشدار داده برای سفر به قطر احتیاط کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرزی اتمی علیه ایران، به رغم تمام اقدامات اعتمادساز تهران نشان می‌دهد که برای غرب موضوع هسته‌ای هم مانند حقوق بشر، تنها ابزاری برای زیاده خواهی و فشار است.

وب‌گاه 55 آنلاین

بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود و نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی امروز برای اولین بار از سال 2013 میلادی با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به صورت تلفنی گفتگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نکته مهم تاریخی، چهره‌ی آشنای این نوع کنش تروریستی در تاریخ معاصر کشور است، نامی که در ذات و هویت آن، ایجاد آشوب، کشاندن آن به نقطه‌ی غیرقابل بازگشت با هدف افتادن کشور در هاویه «جنگ داخلی» است.

خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره یه حوادث شب گذشته شهرستان ایذه، گفت: سه اغتشاشگر دیگر در ایذه بازداشت شدند و شمار بازداشتی‌ها به 6 نفر افزایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در رابطه با حوادث شب گذشته شهرستان ایذه بیان کرد: حدود ساعت 18 روز 25 ابان ماه عده‌ای اقدام به ایجاد ناآرامی در چهارراه هلال احمر شهرستان ایذه کردند که در ادامه با حضور افرادی مسلح در محل اغتشاش و تیراندازی شرایط حالت اقدامات تروریستی مسلحانه و البته کور را به خود گرفت. وی افزود: در پی این حوادث، تعدادی...

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: تاکنون 6 نفر از اغتشاشگران دستگیر شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: حوادث تاسف‌آور این روزها، در برخی شهرها به‌خصوص ایذه بار دیگر نشان داد که این‌گونه جنایات در شرایطی رخ میدهند که زمینه‌های بهم ریختگی امنیتی در کشور به‌وجود آید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه به خبرنگاران گفت: می‌توانم بگویم که درخصوص بحث انرژی در موقعیت خوبی هستیم. ما به شخص دیگری نیاز نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در حساب کاربری خود در توییتر خبر داد این قطعنامه با 26 رأی موافق، 2 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع به تصویب این شورای 35 عضوی رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بامداد امروز به تهران می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: حوادث تاسف‌آور این روزها، در برخی شهرها به‌خصوص ایذه بار دیگر نشان داد که این‌گونه جنایات در شرایطی رخ میدهند که زمینه‌های بهم ریختگی امنیتی در کشور به‌وجود آید.

وب‌گاه فرارو

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به همراه بازیکنان خارجی این تیم بامداد امروز به تهران می‌رسند.