شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهیختگان نوشت: آقای خاتمی می‌تواند و باید اشتباهات را جبران کند، همان‌طور که هرکس از سیاسیون و دولت‌ها تا حاکمیت و... برای برون‌شد از این وضع باید نقصان‌ها و کم‌کاری‌ها را جبران کنند، خوب است شورای نگهبان هم فکر کند مثلا با انتخابات 1400 چه کرد که لاغرترین دموکراسی تاریخ انقلاب را دیدیم و سیاست را به‌محاق فرستادیم. صداوسیما فکر کند که در ادوار گوناگون خصوصا در دوره اخیر چه کرده و مهم‌تر...

خبرگزاری دانا

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز آزادسازی و شکست حصر سوسنگرد، این موفقیت را مانع اجرای نقشه دشمن بعثی در اشغال اهواز و خوزستان دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیسی گفت: کار کسانی که در زمینه اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند هم عمل و هم عکس‌العمل است، کنش‌گری فعال یا حرکت انفعالی دو کار متفاوت است. اگر چیزی در اذهان شکل بگیرد و بخواهید پاسخ آن را بدهید کار سختی است. اولین و جامع‌ترین روایت را شما باید بیان کنید.

وب‌گاه 55 آنلاین

رهبر انقلاب به حوادثی مانند حادثه شاهچراغ واکنش نشان‌داد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگاری دانشجو، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: شهادت فوز عظیم و معراج به پیشگاه ربوی خداوند و شهدا نیز چراغ راهی هستند تا راه را گام نکنیم و هر یک ستاره‌ای پرفروغ هستند. وی با تاکید بر اینکه شهدا سازندگان یک هویت عظیم بر مبنای فضائل دین در جامعه ما هستند، عنوان کرد: نشانه‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از اواخر هفته گذشته، رسانه های غربی اعلام کردند که تروئیکای اروپایی و ایالات متحده متن قطعنامه ای را تهیه و در اختیار اعضای شورای حکام قرار داده اند که در آن از نحوه همکاری تهران با آژانس بین المللی انرژی اتمی انتقاد شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس جمهور با تاکید بر اینکه بسیاری از خواص در قضایای اخیر مردود شدند و وظیفه شرعی و قانونی خود را در تنویر افکار عمومی انجام ندادند، گفت: وقتی سوال می‌کنیم چرا حقایق را برای مردم نمی گویید؟ پاسخ می دهند که از جوسازی می ترسیم.

خبرگزاری مهر

رشت - رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه فناوری هسته ای پیشران در توسعه است، گفت: معضل زیست محیطی زباله سراوان استان گیلان با بهره گیری از این فناوری حل می شود.

وب‌گاه عصر ایران

نخبه و روشنفکر واقعی ما شهید سلیمانی و بسیجیان و نیروهای جان برکفی هستند که امروز جان خود را برای امنیت کشور و مردم خود فدا کردند.

خبرگزاری مهر

امنیت غذایی دارای چهار رکن اصلی "فراهمی غذا"، "دسترسی فیزیکی و اقتصادی به غذا"، "مصرف و سلامت غذا" و "ثبات و پایداری (تاب‌آوری) " است.

خبرگزاری مهر

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز آزادسازی و شکست حصر سوسنگرد، این موفقیت را مانع اجرای نقشه دشمن بعثی در اشغال اهواز و خوزستان دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور گفت: الان دقایق و ثانیه ها در اطلاع رسانی مهم است لذا اقدام به موقع و زبان مناسب مهم است باید پاسخ ها اقناع کننده باشد، امروز جنگ، جنگ روایت‌ها است. دشمنان به دنبال پیدا کردن تناقض و تعارض در اطلاع رسانی بین کارمند و رییس و یا دو وزارتخانه هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در ادامه سلسله بازدید‌های چهارشنبه‌های فرهنگی علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از پروژه‌های فرهنگی در منطقه 12 پایتخت حضور یافت که در این بازدید امیر یزدی شهردار منطقه 12 و جمعی از معاونان منطقه حضور داشتند. براساس این گزارش نادعلی در ابتدا بازدید ضمن حضور در معراج شهدا به مقام شهدا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ نود و نهمین نشست علمی - تخصصی با مدیریت علمی: دکتر فرخ مسجدی؛ رئیس امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین با سخنرانی: دکتر اسکندر زند؛ استاد مؤسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور، دکتر علی اکبر باغستانی؛ عضو هیئت علمی موسسه پژوهش‌های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی و با مشارکت فعال جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی،...

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مسائل زنان معتقد است: شخصیت مستقل و آزاده‌ای که خداوند از زن در قرآن معرفی می‌کند، برای در امان ماندن از آسیب‌ها و کنشگری در بطن جامعه نیازمند رعایت موازینی در پوشش و عفاف است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر انقلاب شهید و شهادت را دربردارنده مجموعه‌ای از ارزشهای ملی، دینی، انسانی و اخلاقی برشمردند و فرمودند: شهید مظهر «ایمان صادق» و «عمل صالح» و «جهاد در راه خدا» است و هویت ملی را ارتقاء می‌دهد همچنانکه امروز فداکاری‌های شهیدان و پدران و مادران آنها موجب عظمت ملت ایران شده است.