شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

اظهار نظر یکی از مربیان شناخته شده و پیشکسوتان فوتبال ایران در فضای مجازی موجی از اعتراض مردمی علیه این بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران ایجاد کرده است.

وب‌گاه الف

فرماندهی انتظامی استان خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای حمله تروریستی در شهرستان ایذه را محکوم کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مشخص نیست آقای رییسی کدام خواص را مد نظر دارد و آیا او "ممتحن" است یا خود در این دو ماهه نمره قبولی گرفته که دیگران را مردود می داند‌؟

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار سلامی گفت: دشمن می‌خواهد برای ایران پادشاهان را منصوب و بعد خود آن‌ها را تبعید و 40 هزار مستشار خود را در کشور ایران مستقر کند؛ دوست دارند خیابان‌های ما مملو از شراب خانه‌ها و مراکز قمار باشد و چهره زنان ما را بی هویت ساخته و همانند زنان غرب کنند... جوانان فریب خورده بازخواهند گشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خویشتنداری حافظان امنیت را ناشی از صبر، هوشمندی و درایت آنها دانست و اضافه کرد: حتما توان، اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی خیلی زیاد است، ما قدرت زیادی در کشور داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیدمحمدجواد هاشمی نژاد، دبیرکل خانواده شهدای ترور موضع آمریکا در قبال گروهک منافقین را، موضعی فریبکارانه خواند.

خبرگزاری مهر

رشت - رئیس سازمان انرژی اتمی پسماند را معضل استان های شمالی دانست و گفت: آب تصفیه شده زباله سراوان صرف مصارف کشاورزی و صنعتی می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دلگان مقصد پنجمین سفر شهرستانی هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان است.

خبرگزاری مهر

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است که نه تنها جمهوری اسلامی بلکه ایران اسلامی هم نباشد، لذا در این جنگ اختلافات قومی مورد تاکید قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: آن کسانی که جنایت ایذه را رقم زده‌اند از مردم نیستند و این اقدامات را با برنامه‌ریزی دشمنان انجام داده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی روز چهارشنبه اعلام کرد که سفر هیچ هیاتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی «فعلاً» در دستور کار نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه ایران در توئیتی نوشت: امروز دشمنان، تمامیت ایران و هویت ایرانی را هدف قرار داده‌اند. بصیرت مردم، دشمن را مایوس کرده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

وحدت در استان ما حاکم است و در چنین شرایطی دشمنان مردم شریف استان، ایران و انقلاب اسلامی در پی ایجاد خلل در این وحدت هستند.

خبرگزاری مهر

به گفته نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جنگ شناختی که امروز در جریان است، دانشجویان و اساتید نیازمند اطلاع‌رسانی درست هستند.