شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

به گفته نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جنگ شناختی که امروز در جریان است، دانشجویان و اساتید نیازمند اطلاع‌رسانی درست هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان گفت: راه حل شنیدن اعتراضات و جلوگیری از تبدیل اعتراض به اغتشاش برخورد عادلانه و صادقانه با مردم است. با مردم باید صادق بود و با آن‌ها بر اساس عدالت برخورد شود و از رفتار و برخورد جناحی، گروهی، قومی و قبیله‌ای پرهیز شود. اگر بر اساس عدالت و انصاف با مردم برخورد شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نشست سراسری دبیران هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در هتل فرهیختگان برگزار شد، گفت: خداوند متعال کمال واقعی را در وصول به قرب و تقرب قرار داده است و هرکس که مؤمن است و آرزوی کمال دارد، باید بداند که این تقرب و این سطح از ایمان هرگز...

وب‌گاه مشرق نیوز

سرتیپ پاسدار حسین اشتری در سخنان خود بیان کرد که فرق پلیس ایران با دیگر پلیس های کشورهای جهان این است که پلیس ایران بر اساس مبانی اعتقادی و اخلاقی خود کار می‌کند.

خبرگزاری دانا

ابوالحسن صفدری با بیان اینکه سازمان فضای مجازی بسیج در بخش ایجاد تولید محتوای دیجیتال پیشقدم است، گفت: برگزاری این گونه رویدادها و معرفی این افراد به ادارات استان که به دنبال شناخت جوانان توانمند در این حوزه ها هستند می تواند باعث ترغیب قشر جوان برای حضور بیشتر شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار حسین اشتری ظهر پنج شنبه در اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در سالن انتظام رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت کشور اظهار کرد: هر چقدر که برای مراسم قرآنی وقت و هزینه کنیم مناسب است زیرا انقلاب اسلامی بر مبنای مفاهیم قرآن شکل گرفته است. فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه همه کارها...

خبرگزاری دانا

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است.

وب‌گاه الف

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد: در جنگ شناختی که امروز در جریان است، دانشجویان و اساتید نیازمند اطلاع‌رسانی درست هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش سند 2030 را راهکاری از سوی استکبار برای در اختیار گرفتن نظام آموزش و پرورش برشمرد و تصریح کرد: در حالیکه همه کشورهای اسلامی اجرای سند 2030 را پذیرفته بودند اما با نگاه هوشمندانه و پرچم‌داری مقام معظم رهبری از این انحراف جلوگیری شد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده فراجا گفت: توان و اقتدار نظامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است.

خبرگزاری دانا

موسوی گفت: طرح‌های بنیاد برکت در خراسان جنوبی تاکنون برای بیش از 38 هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

خبرگزاری دانا

سردار سلامی با بیان اینکه رویاهای شیطانی دشمن تعبیر نخواهند شد، گفت: آنهایی که فریب خوردند بازگردند و لباس جهاد بپوشند و پیاده نظام دشمن نشوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار سلامی در اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم گفت: "ما سرمایه‌های عظیمی داریم که اگر حرکت کنند ایران به یک قدرت عالی در جهان مبدل خواهد شد"

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار سلامی گفت: امروز در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت جهانی هستیم و از هیچ عنصری نگران نیستیم و هیچ چیزی نمی‌تواند گام‌های ما را بلرزاند