شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پوتین خواستار کنترل قیمت خودروهای روسی شد؛ زیرا فروش خودروهای روسیه به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

خبرگزاری دانا

سردار محمد کرمی با بیان اینکه غرب از نظر محتوا بسیار ضعیف است، گفت: امروز اسلام به پشتوانه قرآن از نظر محتوا بسیار غنی است بنابراین با هوشمندی در میدان، حضور فعال داشته باشیم.

خبرگزاری دانا

مردم اصفهان نشان داده اند که با بصیرت هستند و در راه آرمان ها و ولایتمداریشان ثابت قدم بوده و نسل های مختلف این خطه از ابتدای انقلاب تا کنون همگی قهرمان، انقلابی و ولایتمدار هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمنان می‌دانند نمی‌توانند حکومت جدیدی را در ایران مستقر کنند، آن‌ها به دنبال رفاه مردم ما نیستند بلکه خواهان هرج و مرج در ایران هستند

وب‌گاه 55 آنلاین

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس کمترین امکانات را داشتیم، گفت: رزمندگان ما با تکیه بر آیات الهی در برابر تمام دنیای کفر و استکبار ایستادند و یک وجب از این خاک پاک ایران اسلامی را به دشمنان ندادند.

وب‌گاه الف

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در پیامی اعلام کرد، بحث درباره موضوع برنامه هسته‌ای ایران در جلسه شورای حکام ادامه دارد.

خبرگزاری دانا

سردار سلیمانی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی در زمانی که دنیا، سلاطین و شیاطین رسانه ای برای مسخ شخصیت انسان ها و برای تزریق دروغ ها تلاش می کنند؛ در این عرصه این مجاهدت و جهاد در ذیل جنگ ترکیبی یک جهاد ستایش برانگیز است.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جهادگران در رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی 2» امروز از شهر شهید بی سر حججی آغاز می‌شود و تا 15 آذر ماه ادامه پیدا می‌کند و بیش از 14 هزار گروه جهادی و 150 هزار جهادگر در 12 عرصه خدمت‌رسانی می‌کنند.

خبرگزاری مهر

اندیشکده سلامت، جمعیت و خانواده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشتارها و اقدامات تروریستی مظلومیت انقلاب اسلامی و هم‌چنین ماهیت استکبار را نشان می‌دهد و به‌خوبی مشخص می‌شود که حقوق بشر، زن و آزادی برای دشمنان ما اهمیتی ندارد.

خبرگزاری دانا

حکمتی نیک گفت: دشمنی آمریکا با ایران از کودتای 28 مرداد شروع و با جنگ، تحریم، ترور، اختلاف قومی و قبیله‌ای و انواع و اقسام فتنه همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مستمری آبان‌ماه مددجویان همراه با افزایش 30 درصدی، شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور: در ایذه و اصفهان بار دیگر چهره خبیث آمریکا و اروپا با دست کثیف منافقین نمایان شد.

خبرگزاری دانا

فرمانده گردان حضرت رسول (ص) گفت: دیروز ما در جنگ چشم انتظار حمایت کشورهای جهان برای تسلیحاتی بودیم ولی امروز یکی از ابرقدرت های تسلیحاتی و فناورانه در حوزه موشک های بالستیک هستیم.