شنبه 9 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای جدید شورای سینما در احکام جداگانه‌ای از سوی معاون اول رییس‌جمهور منصوب شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمان پوتین که پس از بیش از 6 ماه از آغاز حمله نظامی مسکو به اوکراین صادر شده است، واکنش‌هایی را در سطح جهان به همراه داشت.

خبرگزاری تسنیم

صدام حسین برای اولین بار در 18 فروردین یعنی همزمان با قطع ارتباط ایران و آمریکا، اعلام داشت که ایران باید از سه جزیره خارج شود.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش گفت: همه مدارس حضوری هستند و مدارس نمی‌توانند کلاس‌های درس را زوج و فرد و دانش‌آموزان را تقسیم‌بندی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باید مدارس عادی دولتی را تقویت کنیم. برای آنها امسال 2000 میلیارد تومان تجهیزات فرستادیم و باید آنها را با سرعت بیشتری قوی کنیم و معلم از دانشگاه فرهنگیان برای آنها جذب کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو، یائیر لاپید را به وحشت داشتن از تهدیدات دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در پرونده اختلافات دریایی متهم کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به رشادت، از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس آنان را سرمایه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: شهدا و پیشکسوتان وظیفه سنگینی در دفاع از انقلاب و کشور برای ما برجا گذاشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: او از سال 1395 با صادق آملی لاریجانی و برادرش فاضل وارد یک مجادله کلامی شد مجادله ای که به جاهای باریک رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل در پنجاه و هفتمین نشست سراسری معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور که به صورت حضوری و برخط در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به جامعه دانشگاهی کشور گفت: از خداوند بزرگ می‌خواهم کمک کند کشتی آموزش عالی کشور به مدد همیاری و همفکری شما عزیزان به سوی پیشرفت هدایت کنیم. وی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع روسیه اظهار کرد که این کشور در مجموع از آغاز عملیات نظامی ویژه در اوکراین پنج هزار و 937 نیروی مسلح خود را از دست داده است.

خبرگزاری تسنیم

نویسنده کتاب "به سوی ابدیت" خاطره‌ای از مواجهه شهید مدافع حرم حاج عبدالرسول استوار محمود آبادی با سردار سلیمانی را تعریف کرد.

خبرگزاری دانا

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، هدف اساسی جنگ‌ها را تحمیل اراده یک دولت بر دولت دیگر دانست و گفت: این تحمیل اراده، ممکن است به سقوط نظام سیاسی آن کشور یا تصرف قسمتی از سرزمین یا یک منطقه اقتصادی آن کشور منتهی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی و سازمان دانش‌آموزی با موضوع «شور عاطفه‌ها» با حضور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به امضا رسید.