شنبه 9 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور، مصوبه مربوط به تعیین حق السهم دولت از خدمات ارتباطی سیار و ثابت و همچنین حق الامتیاز صدور پروانه‌های ارایه خدمات پست داخلی و بین الملل را اصلاح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تشویق رئیسی توسط حاضرین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل را مشاهده کنید.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس‌جمهور: موفقیت برخی از ملت‌ها مانند ملت ایران در تداوم ماهیت انقلاب خود، امید به برقراری عدالت را همچنان در دل‌های مردم جهان، زنده و پابرجا نگه داشته است.

خبرگزاری دانا

رییس جمهور اسلامی ایران با تاکید بر برقراری عدالت در جهان گفت: ما قائل به سرنوشت مشترک برای بشریت هستیم و از جهانی شدن عدالت حمایت می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل خواستار رسیدگی قضایی به جنایت ترامپ از طریق یک دادگاه عادلانه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری از رصد، پایش و رتبه‌بندی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی فوت مهسا امینی تجمعات دانشجویی در دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس، الزهراء، علوم و تحقیقات و شهید بهشتی برگزار شد. در برخی از این تجمعات دانشجویانی که نقش پیاده نظام ضد انقلاب را بر عهده داشتند تلاش می‌کردند تا با سوء استفاده از احساسات و عواطف دانشجویانی که به منظور گرامیداشت یاد مهسا امینی در اجتماعات شرکت کرده بودند با سر دادن شعار‌های همسو...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در بخشی از سخنانش در مجمع عمومی سازمان ملل با نشان دادن تصویر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به حضار و معرفی او به عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم، خواستار رسیدگی عادلانه قضایی به جنایت ترامپ در صدور دستور ترور فرمانده سابق سپاه قدس شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور حین سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با اشاره به جنایت آمریکا در تشکیل داعش و حمایت از تروریسم، به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و تصویر شهید سلیمانی را بالا برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایش عکس شهید سلیمانی توسط ابراهیم رئیسی در سازمان ملل را ببینید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جودکاران روسیه و بلاروس به‌رغم اینکه پیش‌تر مجوز حضور در رقابت‌های جهانی 2022 را به عنوان ورزشکار بی‌طرف دریافت کرده بودند، از حضور در رقابت‌های جهانی تاجیکستان محروم شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل هماهنگی و ارتباطات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) از اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت برای 200 هزار نفر از نوجوانان و جوانان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - رییس جمهور اسلامی ایران با تاکید بر برقراری عدالت در جهان گفت: ما قائل به سرنوشت مشترک برای بشریت هستیم و از جهانی شدن عدالت حمایت می کنیم.

خبرگزاری تسنیم

یک مستندساز که همراه با هیئت ایرانی وارد نیویورک شده است، روایت جالبی از افراد حاضر در تجمع منافقین مقابل سازمان ملل نوشته است.