شنبه 9 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

محمدمهدی اعلایی با اشاره به اغتشاشات اتفاق افتاده گفت: همه دلسوزان نظام و نخبگان باید امروز در جهاد تبیین نقش آفرینی داشته و از آن غفلت نکنند.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل شرکت تام گفت: بر اساس استراتژی کلان گروه صنعتی ایران خودرو، موفق شدیم به دانش فنی طراحی و توسعه قوای محرکه خودروهای الکتریکی و همچنین ساخت نخستین نمونه نیمه صنعتی خودرو تارا تمام برقی دست یابیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیئت وزیران با پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور مبنی بر اصلاح مصوبه مربوط به تعیین سقف کارانه پزشکان در سال 1401 موافقت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: پروازهای فوق العاده برای اربعین بین روزانه 50 رفت و 50 پرواز برگشت ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت الله رئیسی در پیام‌های تبریک روز ملی ارمنستان به نخست وزیر و رئیس جمهور تاکید کرد: ایران با بهره‌گیری از مرز تاریخی مشترک با ارمنستان، آماده تعمیق مناسبات همه جانبه براساس منافع متقابل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن چاووشی اعلام کرد که دیگر با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار نمی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور سابق پوتین گفت: رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که آماده استفاده از سلاح‌های اتمی علیه کشورهای غربی، از جمله انگلیس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور سابق رئیس جمهور روسیه از آمادگی ولادیمیر پوتین برای استفاده از سلاح‌های اتمی علیه کشورهای غربی، از جمله بریتانیای کبیر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر این که روسای دانشگاه‌ها به سه درصد بودجه‌ای که برای مباحث فرهنگی اختصاص مقرر شده توجه کنند، گفت: در مباحث فرهنگی دشمنان ما برای دانشگاه‌ها برنامه دارند و تلاش می‌کنند دانشگاه‌ها را مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر لزوم افزایش برنامه‌های فرهنگی امیدآفرین در دانشگاه‌ها گفت: فعالیت‌ها تا جایی که ممکن است باید به دانشجویان واگذار شود؛ چرا که این مهم جزئی از فرآیند جامعه‌پذیری دانشجویان محسوب می‌شود.

خبرگزاری مهر

هیئت وزیران با اصلاح مصوبه تعیین سقف کارانه پزشکان در سال 1401موافقت کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از آغاز ساخت 30 هزار واحد مسکونی در پایتخت خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا: از حدود 3400 سال پیش تاکنون فقط 268 سال بدون جنگ سپری شده است و حدود 120 میلیون نفر در قرن بیستم و در جنگ های مختلف، کشته و مفقود شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به کاهش روند صدور پروانه ساخت در تهران در طول یک دهه گفت: در سال 1400 تنها پنج هزار مترمربع پروانه ساخت در شهر تهران صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیئت وزیران با اصلاح مصوبه تعیین سقف کارانه پزشکان در سال 1401موافقت کرد.