شنبه 9 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: تصویری که رسانه‌های بیگانه از دانشگاه ارائه می‌دهند با آنچه ما در سطح دانشگاه‌ها لمس می‌کنیم بسیار متفاوت است؛ علم آموزی در دانشگاه‌ها جریان دارد.

خبرگزاری تسنیم

غول انرژی روسیه موسوم به گازپروم اعلام کرد که قرار است به طور موقت بهره برداری از خط لوله بزرگ صادرات گاز به چین را متوقف کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نور نیوز سایت نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشت: شب گذشته تصویر نامه‌ای با امضای رئیس دفتر رهبر انقلاب خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی با مضمون تشدید برخورد با معترضین از طریق کانال‌های بدون شناسنامه در فضای مجازی منتشر شده که تماماً مجعول و ساختگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از کابران سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی‌توانند وارد سایت این وزارت‌خانه شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری در پنجاه و هفتمین نشست سراسری معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور که به صورت حضوری و برخط در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید تحصیلی و گرامیداشت یاد شهدا و مدافعان حریم جمهوری اسلامی اظهار داشت: در شرایط سختی دانشگاه‌ها بازگشایی شدند که با مشکلات متعددی ازجمله مسائل مالی...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مراسم سالگرد رحلت علامه حسن زاده آملی با حضور آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از شخصیت ها در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو گفت: با اجرای طرح دارویار، کمبودهای دارویی از 100 قلم به 78 قلم کاهش یافت و مصرف بی رویه و غیر منطقی برخی داروها نیز کنترل شد.

خبرگزاری مهر

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای آورده است: دشمنان نظام تلاش می کنند دیپلماسی موفق ایران دراجلاس شانگهای را به چالش کشیده و برای حضور هوشمندانه رئیس جمهور در اجلاس سازمان ملل مشکل ایجاد کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: فرهنگیان در حال بارگذاری مدارک هستند و چندبار از ما مهلت خواستند. فردا مهلت تمام می‌شود اما اگر افرادی جامانده باشند و دلیل هم داشته باشد، برای آنها فرصتی را ایجاد می‌کنیم. بعد از اینکه مدارک را بارگذاری و ثبت کردند، ارزیابان نظر می‌دهند و به هیئت ممیزه ارسال می‌کنند تا احکام صادر شوند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امام (ره) با زنده کردن ارزش های ناب اسلامی مانند ایثار و شهادت راه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را به ما نشان داد و نمونه بارز آن ایستادگی و رشادت مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پاسخ به این سوال که آیا جنگ هشت ساله علیه ایران قابل پیش‌بینی و پیشگیری بود، گفت: جنگ تحمیلی قابل پیش بینی بود اما قابل پیشگیری نبود.

خبرگزاری دانا

سهیلا مرتضایی گفت: دشمن می خواهد با دروغ مجازی، فتنه خیابانی ایجاد کرده و قشر خاکستری و غربگرایان داخلی را سوار بر این موج کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر ایران در تاجیکستان با بیان اینکه زبان و ادب پارسی میراث گرانبهای تاریخ و نیاکان ما است، گفت: امروز زبان مشترک ما درخت باروری را می‌ماند که ریشه‌های عمیق و شاخه‌های آن مظهر یگانگی فرهنگی ایران زمین است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در پاسخ به این سوال که آیا جنگ تحمیلی قابل پیشگیری بود گفت: جنگ تحمیلی قابل پیش‌بینی بود اما قابل پیشگیری نبود.

وب‌گاه عصر ایران

این موضوع گمانه‌هایی بر هک این سایت به وجود آورده است، موضوعی که پیشتر نیز اتفاق افتاده بود و سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دسترس خارج شده و مدتی فعال نبود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اختصاص 38 هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی معلمان، پرداخت 35 هزار میلیاردتومان از مطالبات پیمانکاران، اتصال 90 دستگاه به پنجره ملی، آخرین وضعیت بررسی پرونده مهسا امینی و تأکید بر ضابطه‌مند شدن امور خبرنگاران از مهم‌ترین خبرهای امروز پاستورنشینان در گفت‌وگو با خبرنگاران بود.