چهارشنبه 6 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

صف‌های طولانی از ساعاتی قبل از زمان مقرر تشکیل شده؛ همه در انتظار دیدار رهبرشان زیر لب زمزمه هیئتی‌ها به گوش می‌رسد؛ حب الحسین یجمعنا... دیداری که دو سال و به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود.

وب‌گاه عصر ایران

حدود 2 درصد از ظرفیت هسته‌ای دنیا مربوط به ایران است، اما حدود 25 درصد از بازرسی‌ها از ایران انجام می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

مردم باید بدانند که ما انقلاب نکردیم که ببینیم سازمان‌های بین‌المللی چه چیزی را می‌پسندند تا به آن عمل کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در برنامه صف اول شبکه خبر اظهار داشت: خدمت به مردم و خدمت به این آب و خاک جزو توفیقات بزرگ است و امیدوارم خداوند متعال عنایت کند تا آن‌چنان که شایسته ملت عزیز و شریف ایران است، بتوانیم خدمات‌رسانی کنیم و آثار آن به‌گونه‌ای باشد که تراز کشور و شرایط کیفی زندگی مردم را تحت تأثیر قرار دهد و متحول‌تر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه انگلیسی تلگراف گزارش داد که محمد بن سلمان در مراسم تشییع جنازه ملکه انگلیس شرکت نخواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول عملیات پروازهای اربعین شرکت فرودگاه‌ها گفت: برگرداندن زائران از فرودگاه نجف توسط 252 پرواز انجام شده که تعداد مسافران به 29 هزارو 837 نفر رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احتمالا ماجرای روزهای اخیر، با اعصاب همه‌ی ما بازی کرده و همه را ناراحت کرده است. بعید است کسی در ایران پیدا شود که از این اتفاق پیش آمده خوشحال باشد، آن هم برای ما ایرانی هایی که در روزهای سختی و خوشحالی نشان داده ایم چگونه دردهای دیگران دردهای ماست و شادی های آنان هم شادیهای ما. محمد پورغلامی پژوهشگر اجتماعی و روزنامه‌نگار کمی از ماجرا دورتر شده...

وب‌گاه الف

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: خدمت به مردم و خدمت به این آب و خاک جزو توفیقات بزرگ است و امیدوارم خداوند متعال عنایت کند تا آن‌چنان که شایسته ملت عزیز و شریف ایران است، بتوانیم خدمات‌رسانی کنیم و آثار آن به‌گونه‌ای باشد که تراز کشور و شرایط کیفی زندگی مردم را تحت تأثیر قرار دهد و متحول‌تر از گذشته کند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایجاد پیوست فرهنگی در کنار برخی از فعالیت‌های تخصصی حوزه سلامت مورد نیاز است، این اقدام در ایام جنگ تحمیلی هم توسط رزمندگان حوزه سلامت انجام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد اسلامی گفت: آژانس و مدیرکل باید از جایگاه حقوقی خود صیانت کنند و اراده سیاسی خود را خرج بستن پرونده ایران کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: 20 سال مذاکرات توسط مسئولان مختلف انجام شد و در نهایت به توافق برجام رسید که یک توافق با دو ستون است

خبرگزاری دانا

رئیس امور فرهنگی و اجتماعی حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی معاون اول ریاست جمهوری از بازگشت به کار پرستاران اخراجی خبر داد و گفت: پرداخت فوق العاده خاص و بازگشت به کار پرستاران اخراجی در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه تابناک

گروه سایپا ضمن همکاری نزدیک با پلیس آگاهی، اقدامات بسیار موثری در راستای ارتقا ایمنی در برابر سرقت خودرو و قطعات آن انجام داده به گونه ای که آمار سرقت محصولات این شرکت به شدت کاهش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در جمهوری اسلامی ایران یک مورد فعالیت هسته‌ای وجود ندارد که به آژانس اعلام نشده باشد یا آژانس از آن بی اطلاع باشد و تمام فعالیت‌ها تحت نظارت آژانس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدعلی الستی معتقد است ما کمترین توجه را به فرهنگ داریم، چون اولویتمان فرهنگ نیست.