چهارشنبه 6 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه تابناک

انتظار می رفت وزارت ورزش حالا که به خواسته اش رسیده، حداقل حمایت خود از فدراسیون نیمه جان ورزش همگانی را ادامه دهد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه با عدم تمدید ماموریت ملایی، به جسم نیمه جان این فدراسیون یک لگد هم پراند

خبرگزاری مهر

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: انتظار ما از اساتید این است که در کنار ارائه دروس تخصصی به فکر علاقه مند کردن دانشجویان به مبانی معرفتی و آموزه‌های دینی باشند.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: ما به دنبال بازتعریف نظام معارفی برای دانشجویان هستیم.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از اجرای طرح منش استادمحوری در سال جاری به صورت پایلوت خبر داد و گفت: در سال آینده این طرح در ابعاد گسترده‌تری اجرا خواهد شد.

خبرگزاری مهر

مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی ایران در پژوهشی در خصوص وضعیت حمل و نقل کشور، چالش های این بخش را به دو قسمت میان و کوتاه مدت تقسیم کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی گفت: این نظام، پرچم استقلال کشورمان را در جهان برافراشته کرده و تاکنون اجازه کوچک‌ترین اقدامی را علیه استقلال کشور به دشمن نداده است.

خبرگزاری دانا

اگر عده‌ای مانند برخی از به اصطلاح استارتاپ‌ها، آشکارا خون مهسا امینی را ابزار کاسبی اقتصادی خود قرار دادند، برخی افراد و جریان‌های سیاسی هم از آن کاسبی سیاسی می‌کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با ارزیابی مثبت از برگزاری پارلمان دانشجویی از آن به عنوان زیست بومی در جهت استفاده از ظرفیت نخبگان در حل مسائل کشور یاد کرد و افزود: نخبگان در کشور رسالت اجتماعی برعهده دارند.

وب‌گاه الف

روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) از محدودیت‌های ترافیکی پیرامون بهشت حضرت زهرا (س) همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کربلا بودم که مطلع شدم مراسم اربعین حسینی امسال با حضور شماری از هیأت‌های دانشجویی در خدمت حضرت آقا برگزار خواهد شد. رزق روز اربعین‌مان را خود امام‌حسین (ع) پیشاپیش عطا فرمودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب های دهگانه دروس معارف اسلامی که بر اساس سرفصل های بازنگری شده تالیف شده است، با حضور وزیر علوم، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و رییس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقتدی صدر موافقت کرده با هیئت سه‌جانبه تشکیل شده از سوی گروه‌های سیاسی عراق شامل هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح، محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق و نیچروان بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق دیدار کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» دقایقی قبل با بدرقه رسمی معاون اول خود و با حضور مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و جمعی از اعضای کابینه، عازم نیویورک شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهروندان مراقب باشند صرفاً به سایت‌های رسمی و تأیید‌شده مراجعه کنند؛ وجوه خود را تنها به شماره حساب‌های رسمی و اعلام‌شده از سوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کرده و به سایر شماره حساب‌هایی که مورد تأیید هیچ سازمانی نیستند، توجه نکنند.