چهارشنبه 6 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» دقایقی قبل با بدرقه رسمی معاون اول خود و با حضور مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و جمعی از اعضای کابینه، عازم نیویورک شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهروندان مراقب باشند صرفاً به سایت‌های رسمی و تأیید‌شده مراجعه کنند؛ وجوه خود را تنها به شماره حساب‌های رسمی و اعلام‌شده از سوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کرده و به سایر شماره حساب‌هایی که مورد تأیید هیچ سازمانی نیستند، توجه نکنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک منبع آگاه در روابط عمومی دفتر حجت‌الاسلام حسن روحانی، با تکذیب نامه رئیس‌جمهور سابق به آیت‌الله محقق داماد گفت: نگاهی گذرا به متن آن نامه جعلی، از شدت فقر اطلاعات دروغ‌پردازان حکایت دارد، آنچنان که جعل‌کنندگان رسوای آن متن حتی از قول دکتر روحانی نوشته‌اند که او در سال 1388 دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و بر بنیان همین دروغ آشکار و با همان ذهن فقیر و بیمار، چند خطی خیالبافی...

وب‌گاه عصر ایران

شهروندانی که روز پنجشنبه همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح قصد حضور در بهشت حضرت زهرا (س) را دارند، از جاده قدیم تهران - قم (شهید رجایی) به عنوان جاده جایگزین استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه «وال استریت ژورنال» فاش کرد که عربستان سعودی قصد دارد انواع مختلف نوشیدنی‌های الکلی را در جزیره «سنداله» که در «نئوم» قرار دارد، سرو کند.

وب‌گاه تابناک

رئیس جمهور با بیان اینکه نشان داده‌ایم در مذاکرات صادق هستیم، گفت: اگر آنچه که جمهوری اسلامی بر آن تأکید دارد یعنی «رفع تحریم‌های ظالمانه»، «تضمین اعتمادآفرین و اطمینان‌بخش» و «حل و فصل مسائل پادمانی به صورت قطعی» محقق شود یک توافق خوب امکان‌پذیر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حیادگار امام خمینی در پیامی درگذشت پدر شهیدان ابراهیم و محمود زائری را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قزوه مدیر دفتر موسیقی و شعر و سرود سازمان صداوسیما ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه فعالیتی خود بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته طی روز‌های چهارم، پنجم و ششم آبان‌ماه سال جاری بزرگترین اجتماع شعر و موسیقی کشور توسط دفتر موسیقی و شعر و سرود سازمان صداوسیما برگزار می‌شود. در این همایش 200 شاعر از سراسر کشور...

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) از محدودیت‌های ترافیکی پیرامون بهشت حضرت زهرا (س) همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: رئیس جمهور به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» دقایقی قبل با بدرقه رسمی معاون اول خود و با حضور مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و جمعی از اعضای کابینه، عازم نیویورک شد.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور گفت: رفع تحریم‌ها برای ما اهمیت دارد اما بدانید تحریم ظالمانه آمریکا بر علیه ایران یک تهدید بود اما ملت ایران این تهدید را به یک فرصت تبدیل کردند و این فرصت برای ملت ایران در رسیدن به پیشرفت‌های صنعتی و اقتصادی نقش بسیاری داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفر امروز رئیس جمهوری به نیویورک در حالی انجام شد که حضور و سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، از مهم‌ترین اهداف آن است. این در حالی است که انجام دیدار با مقامات سایر کشورها درباره موضوع‌های مختلفی مانند چندجانبه گرایی اقتصادی و مذاکرات رفع تحریم، از سایر ابعاد این سفر خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به کاهش تعداد مشروطی دانشجویان در 2 سال اخیر گفت: این موضوع نشان‌دهنده افت کیفیت نظارت در امتحانات مجازی است.

وب‌گاه منیبان

یک منبع آگاه در روابط عمومی دفتر حجت‌الاسلام حسن روحانی با تکذیب نامه رئیس‌جمهور سابق به آیت‌الله محقق داماد گفت: هدف از این تحرکات و عملیات‌های روانی پیش پا افتاده است.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علمیه کشور، جهاد دانشگاهی را نمادی از علم ورزی جریان انقلاب دانست و گفت: به عنوان پایگاه حوزه علمیه آمادگی ارتباط و تعامل با جهاد دانشگاهی را اعلام می‌کنیم.