شنبه 31 شهریور 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه 55 آنلاین

در پی قبول استعفای آقای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رییس‌جمهور آقای شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییسی، ضمن تقدیر از تلاشهای آقای قاسمی در دوران مسولیت خود در وزارت راه و شهرسازی و آرزوی سلامتی برای ایشان، با استعفای آقای رستم قاسمی در پی تشدید بیماری، موافقت کرد و ابراز امیدواری نمود که بتوان از توانمندی‌های ایشان پس از بهبودی کامل استفاده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور ضمن موافقت با استعفای «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی، «شهریار افندی‌زاده» را به‌عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد خرم، وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات گفت: اگر فرودگاه امام تکمیل شده بود، ایران به هاب منطقه تبدیل می‌شد، اما تحت تاثیر مخالفت‌های سیاسی و... در موعد مقرر تکمیل نشد و این فرصت نصیب امارات متحده عربی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری خود که صبح امروز برگزار شد با بیان اینکه تورم تولید کننده کاهش یافته است گفت: برخی از صاحب نظران اقتصادی این کاهش را به معنای رکود ارزیابی کرده اند که درست نبوده و شاهد رونق در اقتصاد هستیم. وزیر اقتصاد ادامه داد: در شرکت‌های صنعتی و معدنی بزرگ شاهد افزایش تولید و فروش بوده که نشان دهنده رونق...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص شایعه کمبود بودجه برای نگهداری "پیروز" گفت: این موضوع شایعه است و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم.

خبرگزاری دانا

نخست‌وزیر بلاروس وارد تهران شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در حالی طبق ابلاغ وزیر راه و شهرسازی قرار بود پرونده پروژه‌های مسکن مهر سال 1400 بسته شود که واحدهای باقیمانده این طرح با چالش تأمین منابع مالی روبه‌رو هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

لیست قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در آذرماه 1401 منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

در حالی که سال‌ها است که موضوع دریافت مالیات مضاعف در حوزه مالیات بر ارزش افزوده مطرح می‌شود، سخنگوی اقتصادی دولت این موضوع را تایید کرده و خبر از اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده داده است.

وب‌گاه الف

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اروپایی ها حدود 20 سال است که هر چه در توان داشتند برای فشار اقتصادی و نظامی به ایران به کار بستند اما امروز به سراغ فشار حیثیتی رفته و قصد دارند وجهه ایران را در جامعه بین المللی تخریب کنند.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که سال‌ها است که موضوع دریافت مالیات مضاعف در حوزه مالیات بر ارزش افزوده مطرح می‌شود، سخنگوی اقتصادی دولت این موضوع را تایید کرده و خبر از اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده داده است.

وب‌گاه گسترش

تغییرات اقلیمی، تنش‌های زیست‌محیطی فراوانی را در سال‌های اخیر به‌وجود آورده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اتحاد و بصیرت جامعه کارگری در حوادث اخیر قابل تقدیر است، گفت: دولت سیزدهم مدافع جامعه کارگری کشور است.