چهارشنبه 6 تیر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تولید ماهانه شش میلیون واحد سرُم تا پایان سال خبر داد و گفت: با دستور ریاست جمهور کمبود دارو در کشور با تولید و توزیع آنتی‌بیوتیک‌ها و سرُم تأمین خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بخش صنعت، معدن و تجارت گرفتار مسائل متعدد و پیچیده‌ای است که سال‌ها انباشته شده است، برای حل این مسائل و دستیابی به اهداف باید به طراحی سازوکار‌ها در قالب یک نقشه راه دقیق پرداخت؛ در این راستا، نقشه راه بخش صنعت، معدن و تجارت در یک دوره 8 ساله و در سه مرحله طراحی شده است. مرحله اول، مرحله است که از نیمه دوم 1400 تا پایان 1401 با تمرکز بر حل مسائل...

وب‌گاه گسترش

در حالی قرار است فردا رئیس سازمان هواپیمایی کشوری قیمت بلیت پروازهای جام جهانی را اعلام کند که تاکنون قیمت‌های متفاوتی از سوی وزرای راه و ورزش برای این پرواز اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس خانه معدن ایران با تاکید بر اینکه وزارت صمت به‌تنهایی قادر به حل همه مشکلات تولید نیست، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت معاونان و تیم خوبی را برای حل مشکلات مبتلابه این بخش به‌کارگیری کرده است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی قرار است فردا رئیس سازمان هواپیمایی کشوری قیمت بلیت پروازهای جام جهانی را اعلام کند که تاکنون قیمت‌های متفاوتی از سوی وزرای راه و ورزش برای این پرواز اعلام شده است.

وب‌گاه عصر ایران

«کلیه شهرک‌ها و مجتمع‌های اداری، تجاری، مسکونی و صنعتی و همچنین مراکز عمومی مکلفند پیوست‌های حفاظتی انتظامی لازم برای ارتقاء امنیت و ایمنی این اماکن و پیشگیری از سرقت را برابر استانداردهای اعلامی نیروی انتظامی رعایت کنند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

به احتمال زیاد تا به حال هرگز مورچه ای مانند این را ندیده اید: در یک عکس فوق نزدیک، عکاس لیتوانیایی Eugenijus Kavaliauskas عکسی از صورت مورچه ای گرفت که شبیه عکسی از یک حماسه فانتزی مانند ارباب حلقه ها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با تعامل می توان به دنبال راهکار برای حل مشکلات بود اما اگر راه تعامل بسته شد می توان به سراغ استیضاح رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت اقتصاد گفت: در حوزه کاستی های پرسنلی و دریافتی‌های کارکنان شبکه بانکی، تصمیماتی اتخاذ می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت از سوی مجلس شورای اسلامی در حالی کلید خورده که تعداد زیادی از فعالان حوزه اقتصادی بر این باور هستند که این استیضاح نه‌تنها هیچ سودی به نفع صنعت و تولید کشور ندارد بلکه می‌تواند آسیب‌زا و اختلالی جدی در روند توسعه تولید و تجارت را در کشور ایجاد کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس آخرین اطلاعات دریافتی، تردد در محور‌های برون شهری نسبت به روز قبل کاهشی 0.8 درصدی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از پیکان تا پرشیا، پراید یا سمند، ماشین های ایرانی از 1349 تا امروز هیچ کدام تغییر ترکیب ظاهری در اتاق های شان نداشته اند و این یک دلیلش به خاطر هزینه های ساخت قالب اتاق بدنه است!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیش بینی‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که دما در نوار شمالی کشور بین 4 تا 6 درجه کاهش پیدا می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد دولت به‌دلیل نبود منابع مالی تا اطلاع ثانوی قید توزیع کالابرگ را زده باشد. حال باید دید آیا دولت پرداخت یارانه نقدی را ادامه می‌دهد؟