چهارشنبه 6 تیر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

بررسی گزارش وزارت صمت از عملکرد یک ساله این وزارتخانه در صنعت خودرو نشان می دهد که مواردی همچون ارتقای کیفیت، تولید خودروهای جدید، گسترش صادرات و واگذاری خودروسازان در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار گفت: بیش از 50درصد از فرصت‌های شغلی هدف‌گذاری شده سال 1401، در شش ماهه اول سال جاری ایجاد شده است.

خبرگزاری مهر

وزارت راه و شهرسازی اعلام‌کرد: تردد وسیله نقلیه آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 401 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نشان‌دهنده کاهش هشت دهم درصدی تردد نسبت به شبانه روز گذشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: ادعای پیدا شدن جسد در پرواز تهران _فرانکفورت لوفت‌هانزا از طرف نماینده این ایرلاین وبه صورت تلفنی بوده که از این طریق قابل پیگیری نیست.

خبرگزاری تسنیم

وزرای نفت و نیرو در پیام‌های جداگانه‌ای، اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم کرده و شهادت تعدادی از هموطنانمان در این اقدام تروریستی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: اقدام بزرگ فاطمی‌امین که دیده نشد و در حق وی اجحاف شده، تدوین چارت سازمانی وزارت صمت 10 سال پس از ادغام دو وزارتخانه بود که در همه این سال‌ها مغفول مانده بود.

وب‌گاه الف

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با تعامل می توان به دنبال راهکار برای حل مشکلات بود اما اگر راه تعامل بسته شد می توان به سراغ استیضاح رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت روز انواع خودرو‌های ایرانخودرو و سایپا را در جداول زیر مشاهده کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل تجاری سازی وزارت راه وشهرسازی گفت: برداشتن موانع تجاری زمینه ساز افزایش حجم ترانزیت و توسعه حمل ونقل کشور می شود.

خبرگزاری دانا

چارچوب ملی حاکمیت هوش مصنوعی در پیش نویس نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی ارائه شده و بیش از 160 اقدام و فعالیت و پروژه برای توسعه هوش مصنوعی در کشور در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش از این موافق استیضاح وزیر صمت بودم، گفت: پس از مطالعه گزارش‌های وزارتخانه درباره اقدامات وزیر صنعت، معدن و تجارت نظرم در مورد استیضاح تغییر کرد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - جمعی از نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعلام وصول طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در هیات رئیسه مجلس، به وقایع اخیر کشور اشاره کردند و مصلحت مردم را در ثبات مدیریتی در این وزارتخانه دانستند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان سمنان مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت توانست 48 و نیم میلیارد دلار از نیاز ارزی کشور را از طریق صادرات غیرنفتی تامین کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ظرفیت تولید آنتی بیوتیک به ماهانه بیش از 2 میلیون واحد تا پایان آبان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت نیوز نوشت: در اینجا به بررسی تعدادی از بهترین خودروهای دو دیفرانسیل تاریخ می‌پردازیم که با قابلیت‌های منحصربفرد خود نامشان را در صنعت خودروسازی جاودان کردند. در این لیست، محصولاتی از جیپ، تویوتا، نیسان و دیگر برندهای مطرح حاضر هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته ای که گذشت با اخبار متنوعی در حوزه آموزش و فناوری همراه بود. برخی از آن‌ها را مرور می‌کنیم. سخنرانی دانشجوی برگزیده دانشگاه صنعتی امیرکبیر در همایش ملی نخبگان دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دوازدهمین همایش ملی نخبگان که هیات دولت حضور داشتند سخنرانی کرد. زهرا پوربهمن، دانشجوی دکتری دانشکده مهندسی کامپیوتردانشگاه صنعتی امیر کبیر...