یک‌شنبه 8 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی صنعت آب گفت: علیرغم اینکه در شرایط بارشی خیلی خوبی نبودیم ورودی مخازن سد‌ها به حدود 2.7 میلیارد متر مکعب رسید که در مقایسه با سال گذشته حدود 13 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری دانا

محبی گفت: متاسفانه در حدود 10 سال است که محورهای مواصلاتی در استان خراسان رضوی بهسازی و ترمیم نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این خبر خودروهایی از محصولات سوزوکی را معرفی خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: متوسط صدور پروانه های ساختمانی در کشور از 6 ماه به یکماه کاهش یافته است

خبرگزاری مهر

معاون ایمیدرو گفت: با توجه به اینکه در کشور با کمبود مشاوران تراز اول حوزه اکتشاف مواجه هستیم، استفاده از مشاوران خارجی می‌تواند به کسب نتایج بهتر و انتقال دانش روز به این حوزه منجر شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسم پسندیده پاسخگویی دولت به ملت، این‌بار از طریق تماس تلفنی و با «سید صولت مرتضوی» آغاز شد و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جوان معلول قولِ خواستگاری داد و به پیرمردی که نگران داروهای همسرش بود، قولِ کمک و همیاری.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی صنعت آب گفت: بر اساس ایستگاه‌های باران‌سنجی وزارت نیرو بارش‌های از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر) تا امروز نسبت به دوره بلندمدت 54ساله با کاهش 16 درصدی همراه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای اقتصاد با صدور مجوز احداث خط لوله انتقال فرآورده های نفتی رفسنجان - بیرجند - مشهد (تابش)، سقف سرمایه گذاری در این طرح را یکصد هزار میلیارد ریال و زمان اجرای آن را تا سال 1406 تعیین کرد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون سازمان پسماند شهرداری تهران ضمن تایید «انتشار گاز متان از مجتمع‌های دفن زباله در همه جای جهان به‌عنوان یک واقعیت مرتبط با این مراکز»، درباره آنچه انتشار ابرگاز از مجتمع دفن زباله در جنوب استان تهران توسط «ناسا» اعلام شد، به «دنیای‌اقتصاد» گفت: مقصر انتشار گاز متان از مجتمع آرادکوه، عاملان تحریم ایران هستند که مانع از «امضای قرارداد ایران با شرکت خارجی برای تولید برق از گاز متان»...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رانا پلاس دیگر محصولی است که امروز با رشد قیمت پنج میلیون تومانی در بازار حاضر شده و خرید آن 345 میلیون تومان هزینه دارد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از توافق با نیروهای مسلح برای تامین بالغ بر 5 هزار هکتار زمین به منظور استفاده از طرح نهضت ملی مسکن خبر داد که در مراحل تغییر کاربری قرار دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رشیدی کوچی گفت: دولت آنقدر حلقه را تنگ گرفته که در حال حاضر به مشکل برخورده... دولت برای اینکه بتواند خودش را تقویت کند باید به یک سری افراد خارج از مجموعه خودش اعتماد کند.

خبرگزاری دانا

سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: توافق اولیه با نیروهای مسلح برای تأمین بالغ بر 5 هزار هکتار زمین برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی اتجام شده و این زمین‌ها در مرحله تغییر کاربری قرار دارند.

خبرگزاری دانشجو

مصطفی نخعی؛ سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی دانشجو درباره علت عدم اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار گفت: ما بعضاً قوانین و مقررات خوبی داریم، اما در زمان اجرا آنچه که باید اتفاق نمی‌افتد. وی در ادامه بیان کرد: بیشترین دلیل عدم اجرای این قوانین متوجه فرهنگ‌های غلط سازمانی است که متاسفانه در بدنه سازمان‌ها و ادارات کشور هست. این فرهنگ در طول...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر توسعه فناوری های نوین خودرویی با تاکید بر تامین نیاز اتحادیه تاکسیرانی گفت: خودروهای برقی در حمل‌ونقل عمومی به کار گرفته می شود.