چهارشنبه 6 تیر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آخرین گزارش تلفیقی ارائه شده از شرکت‌های خودروساز به بورس، میزان زیان انباشته این شرکت‌ها از قبیل شرکت‌های مادر یا اصلی و شرکت‌های زیرمجموعه هایشان، رقمی بالغ بر 125 هزار میلیارد تومان بوده و از این رقم، 74 هزار میلیارد تومان آن به‌طور مستقیم به شرکت‌های اصلی مربوط بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از ایجاد ساز و کاری برای مقابله با قاچاق سوخت از نیروگاه‌ها خبر داد و گفت: باید نحوه بازتوزیع یارانه بنزین تغییر کند تا عادلانه شود، به طوری که افراد چه خودرو داشته باشند و چه نداشته باشند سهمی از یارانه بنزین ببرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از ایجاد ساز و کاری برای مقابله با قاچاق سوخت از نیروگاه‌ها خبر داد و گفت: باید نحوه بازتوزیع یارانه بنزین تغییر کند تا عادلانه شود، به طوری که افراد چه خودرو داشته باشند و چه نداشته باشند سهمی از یارانه بنزین ببرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد در آزادراه تهران شمال و محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه الف

رییس گروه استاندارد و ارزیابی محصولات ستاد توسعه فناوری نانو با بیان اینکه درست است که ما در تولید مقاله و ارزیابی محصولات نانو جلو هستیم، ولی باید توجه کنیم که زیر ساخت‌های صنعت برای جذب فناوری همچنان زیر ساخت‌های نسبتا سنتی است، گفت: نمونه آن ضایعات کرونایی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان هواپیمایی کشوری درباره تعیین قیمت بلیت هواپیما در ایام جام جهانی فوتبال گفت: ایران ایر نیز از شنبه قیمت های بلیت را اعلام خواهد کرد و مردم می‌توانند به سایت مراجعه کنند و بلیت های خود را خریداری کنند.

خبرگزاری مهر

قیمت سبد نفتی اوپک پنج‌شنبه، پنجم آبان‌ماه با افزایش بیش از یک دلاری از 94 دلار گذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل کشور به دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: مرورگر «ذره بین» ساخت جوانان کشورمان به زودی رونمایی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در حالی قرار است فردا رییس سازمان هواپیمایی کشوری قیمت بلیت پروازهای جام جهانی را اعلام کند که تاکنون قیمت‌های متفاوتی از سوی وزرای راه و ورزش برای این پرواز اعلام شده است.

وب‌گاه گسترش

صالح‌آبادی، رئیس کل بانک مرکزی درباره تامین ارز واردات خودرو گفت: به محض آغاز ثبت سفارش واردات خودرو، بانک مرکزی آمادگی تامین ارز مورد نیاز را دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی ظهر امروز در نشست اعضای کمیسیون عمران مجلس و مدیران شهری مشهد اظهار داشت: در سفری که با معاونین وزارت خانه چند ماه پیش به مشهد داشتیم در جریان بسیاری از مشکلات در سطح استان قرار گرفتیم. وی با با اشاره به دیدار با مقام معظم رهبری و تأکید ایشان برای تسریع رسیدگی به موضوع قطار تندرو تهران - مشهد گفت: موضوع ایجاد این خط ریلی جدید بررسی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو در پیامی، اقدام تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد و شهادت «سید فریدالدین معصومی» نخبه علمی و مدیرعامل جهادی هلدینگ برق و انرژی غدیر در این حادثه تروریستی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی با محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

طبق آخرین گزارش تلفیقی ارائه شده از شرکت‌های خودروساز به بورس، میزان زیان انباشته این شرکت‌ها از قبیل شرکت‌های مادر یا اصلی و شرکت‌های زیرمجموعه هایشان، رقمی بالغ بر 125 هزار میلیارد تومان بوده است.

خبرگزاری دانا

رئیس کل بانک مرکزی گفت: به محض آغاز ثبت سفارش واردات خودرو، بانک مرکزی آمادگی تأمین ارز مورد نیاز را دارد.