شنبه 31 شهریور 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که معاون پارلمانی رییس جمهور اعلام کرده که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی هفته آینده 6 آذر به مجلس معرفی می شود، رئیس کمیسیون عمران مجلس از مهرداد بذرپاش رئیس کنونی دیوان محاسبات به عنوان گزینه دولت برای این وزارتخانه خبر می دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اواسط ماه گذشته وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: در نیمه نخست امسال 5.7 میلیون تن کالا از کشور ترانزیت شده که سهم حمل‌ونقل جاده‌ای و ریلی به ترتیب 21 درصد رشد و 15.5 درصد کاهش یافته است. بر این اساس در نیمه نخست امسال 5 میلیون و 761 هزار تن کالا از کشور ترانزیت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14.4 درصد افزایش یافته است. از این میزان ترانزیت،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو از سوم تا ششم آذرماه، گفت: در این نمایشگاه از پنج خودرو جدید رونمایی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

مزایده واگذاری بیش از 5 هزار محدوده معدنی راکد، از 26 مهر آغاز شده و تا 26 آذر ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

قیمت خودرو امروز سه شنبه یکم آذر 1401 اعلام شد که بر این اساس قیمت تیبا و پراید و تعدادی از خودروهای داخلی مشخص شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران گفت: لازم است که به مسکن پرسنل توجه بیشتری شود خصوصا افرادی که فاقد مسکن هستند و در شرایط سخت استیجاری به سر می‌برند.

خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان راهداری از رشد 19 درصدی ترانزیت کالا از ابتدای سال جاری خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

باید به این موضوع توجه کرد که فقط 8 ماه از فرصت دولت برای عمل به وعده «آرمانگرایانه» ساخت «دو میلیون مسکن در دو سال» باقی مانده است. با این حال، در همین مدت زمان، قیمت مسکن ملی، دوبرابر شده و هنوز کار بسیاری از پروژه‌ها به دلیل نبود منابع اعتباری و همکاری نکردن شبکه بانکی، روی زمین مانده است.

خبرگزاری دانا

جانشین پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه امنیت و جان مردم در تردد شهری و جاده‌ای همیشه خط قرمز پلیس بوده و هست، گفت: پلیس راهور برای قانون شدن، نقش نظارت پلیس بر واردات و تولید از مجلس و دولت درخواست نموده تا با اصلاح قانون پلیس جایگاه خود را در این روند داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جام جم نوشت: پس از انتشار گزارش چند ماه پیش گمرک در خصوص صادرات بنزین ارزان، حالا گزارش‌های جدید نشان می‌دهد دولت سیزدهم هر لیتر بنزین را تقریبا با نصف قیمت منطقه صادر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، برای نخستین بار در کشور روشی برای درمان سرطان‌های حاد خونی کودکان اجرایی شد که حاصل تلاش و همکاری مرکز طبی کودکان و شرکتی دانش‌بنیان است. با استفاده از این روش؛ امید به بهبودی و درمان کودکان مبتلا به سرطان افزایش یافت. امیرعلی حمیدیه استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به...

وب‌گاه خبر آنلاین

بزرگ‌ترین تهدید برای کره‌ی زمین، تغییر کاربری عرصه‌های طبیعی است که روزبه‌روز هم در حال افزایش است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: قیمت تمام شده ساخت هر متر مربع واحدهای نهضت ملی مسکن براساس شاخص تعدیل 1400،6 میلیون و500 هزار تومان است.

وب‌گاه فرارو

سرپرست دبیرخانه کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران، مدافع سیاست‌های این کمیسیون در حوزه شهرسازی است. او گفت: کمیسیون ماده 5 با سیاست حل مشکلات شهر و گره‌گشایی از کار مردم، تسهیل در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر در شش ماه اخیر یعنی از اول فروردین فعالیت‌هایش را سرعت داده است. همکاران ما و اعضای کارگروه فنی و همین‌طور اعضای کمیسیون با وقت‌گذاری بسیار خوب و با کار‌های شبانه‌روزی به کار سرعت بخشیده؛...