شنبه 31 شهریور 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

قیمت دستوری پژو 207 دستی در کارخانه حدود 210 میلیون تومان است اما دیروز در بورس حدود 343 میلون تومان فروخته شد که یعنی خودروساز حدود 133 میلیون تومان روی هر دستگاه سود کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون نوسازی و بازسازی مسکن روستایی گفت: هنوز اصلاحیه های تسهیلات مسکن روستایی در هئیت دولت به صورت کامل به بنیاد مسکن ابلاغ نشده است.

خبرگزاری مهر

کروز به عنوان بزرگترین و پیشروترین قطعه ساز، در سال 1400 به رکورد تولید 50 میلیون قطعه خودرویی دست پیدا کرده با این حال، این شرکت به دنبال شکستن رکورد سال گذشته خود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیگی نژاد تاکید کرد: آبرو چیز مهمی است. قطع ارتباط پارلمان اروپا با ایران از بعد اقتصادی تاثیری ندارد اما از حیث آبرویی برای ایران بد است. تا حالا هرچه در توان داشتند برای فشار اقتصادی و نظامی به ایران به کار بستند اما امروز موضع فشار حیثیتی را پیش گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت ایران خودرو لیست قیمت کارخانه ای محصولات خود را ویژه آذرماه 1401 اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

اتاق اصناف ایران اعلام کرد که درج کد رهگیری و شناسه لوازم یدکی و قطعات خودرو در فاکتورها، الزامی شده است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس پیگیریها از گمرک ایران، تشریفات ترخیص محموله بزرگ آنتی بیوتیک وارداتی از کشور ترکیه در کمترین زمان ممکن انجام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت کارخانه ای محصولات ایران‌خودرو ویژه آذر اعلام شد.

خبرگزاری دانا

تبدیل راه فرعی خاش سراوان به طول 151کیلومتر به راه اصلی با اعتبار پایه 1200میلیارد تومان امروز در کیمسیون ماده 23سازمان برنامه وبودجه کشور مصوب شد.

وب‌گاه گسترش

شرکت ایران خودرو لیست قیمت کارخانه ای محصولات خود را ویژه آذرماه 1401 اطلاع رسانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بالاخره پس از انتقادات به عملکرد رستم قاسمی و حواشی زیادی که برای او ایجاد شد، ابراهیم رئیسی تصمیم بر تغییر وزیر پر حاشیه خود گرفته است و مهرداد بذرپاش یکی از گزینه های جدی او برای این وزارت راه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی روزهای گذشته برخی خبرها حاکی از آن بود که معاون اول رئیس‌جمهور، مهرداد بذرپاش را به عنوان جانشین رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به رئیس‌جمهور معرفی کرده است.