دوشنبه 11 تیر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان همه نهادها را مسوول ضعف و قوت وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و گفت: طبق اختیاراتی که به وزیر صمت دارد از وی انتظار داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فاطمی امین دچار روزمرگی نشده و از اجرای برنامه‌هایی که تدوین کرده، غافل نیست، گفت: تمام تلاش وی در وزارت صنعت، معدن و تجارت، اجرای اهداف تعیین شده در جلسه رای اعتماد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نوسانات دلار بر قیمت خودرو تاثیر گذاشته است. کارشناسان معتقدند با توجه به دلاری بودن این بازار، احتمال افزایش مجدد قیمت‌ها در هفته‌های آینده وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر صمت در شرایط فعلی به صلاح نیست، گفت: نمایندگان مجلس باید پیام وحدت میان دولت و مجلس به جامعه و دشمنان منتقل کنند.

خبرگزاری مهر

شرایط رجیستری تلفن همراه مسافر با تغییراتی همراه بوده است؛ از جمله آنکه پرداخت حقوق ورودی تلفن همراه صرفاً با کارت بانکی به نام مسافر و حداکثر تا یک ماه امکان پذیر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صمت و معاونان وی در نشستی با اعضای مجمع نمایندگان تهران و جمع دیگری از نمایندگان مجلس، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای وزارت صمت را ارائه کردند.

وب‌گاه فرارو

«اگر بخواهیم دلایل عمده افزایش قیمت خودرو را بررسی کنیم، باید به عواملی همچون ادامه سیاست‌های نادرست پولی دولت، رکود تورمی موجود در اقتصاد کشور و همچنین افزایش انتظارات تورمی در اقتصاد کشور اشاره کنیم. از سوی دیگر وضعیت داخلی و همچنین ابهامات گسترده‌ای که در مورد احیای برجام وجود دارد همگی مزید بر علت شده تا قیمت‌ها در بازار‌های مختلف از جمله خودرو طی چند وقت اخیر سیر صعودی به خود بگیرد.»

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - آوازه طرح دانش‌بنیان تیم بوشهری در زمینه تولید بنزین و گازوئیل از پسماند به عنوان اولویت نخست وزارت کشور از کنگان در جنوب تا شمال ایران رسیده است تا به کمک آن زباله‌های شهری ساری به "سوخت" تبدیل شود.

وب‌گاه فرارو

فاجعه متروپل ظهر روز دوشنبه 2 خرداد 1401 در خیابان امیرکبیر (امیری) واقع در مرکز آبادان رخ داد. در پی وقوع این حادثه، بخشی از برج شماره 2 متروپل فروریخت. این حادثه 43 فوتی و 37 نفر مصدوم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این طرح فروش فوق‌العاده هم مانند دفعات قبل، اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد خودرو‌ها به شکلی است که مشمولان زیادی در این طرح شرکت خواهند کرد و احتمال گذر از 5 میلیون شرکت‌کننده چندان دور از انتظار نیست.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: از نظر بنده باید فرصت بیشتری به وزیر صنعت، معدن و تجارت داده شود تا با استفاده از تجربیاتی که در طول این مدت کسب کرده است نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کند.

خبرگزاری دانشجو

ابوالفضل ابوترابی؛ عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو در مورد تشکیل وزارت بازرگانی، گفت: هر هفت سال در کشور یک تفکیک و ادغام در مورد وزارتخانه‌ها داریم که متاسفانه کار‌های این شکلی هزینه بر است. ما آمدیم تمام دستگاه‌ها و ساختمان‌ها را با هم ادغام کردیم در شهرستان‌ها الان یک ساختمان بیشتر برای وزارت صنعت معدن و‌تجارت نیست چگونه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد فاطمی امین به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه فعالیت‌های این وزارتخانه تاکنون مطلوب و خوب بوده است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری وعده اعلام قیمت بلیت پروازهای جام جهانی قطر را برای روز گذشته داده بود که تاکنون نرخ این بلیت‌ها اعلام نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شنیده‌ها حاکی از این است که کیا سراتو 2022 یکی از گزینه‌های احتمالی واردات توسط شرکت سایپا است. مشخصات و قیمت این خودرو را در ادامه ببینید.