دوشنبه 11 تیر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درحالی که برخی کارشناسان مدعی هستند سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن کند شده و قیمت ها افزایش یافته اما آمارها حاکی از افزایش سرعت اجرای پروژه ها در بسیاری از شهرها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت نیوز از احتمال آغاز به ار خط تولید سراتو 2022 در شرکت سایپا و بازگشت این خودرو به بازار ایران نوشته است. این درحالی است که کیا به دلیل شرکت هایی بود که پس از تحریم های آمریکایی ترامپ پس از خروج از برجام ایران را ترک کرد و حالا هم پیش از توافق هسته ای احتمال بازگشتش به کشور سخت است. مگر اینکه گروه سایپا در میان 70 هزار خودروی در صف واردات برای بخشی از سهمیه وارداتش از این خودرو بخرد...

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - ندا زارعی؛ تابستان سال 1401، تابستان پر بارشی بود و سیلاب‌هایی را هم در شهرستان‌های شمیرانات، فیروزکوه، دماوند و پاکدشت به راه انداخت. طبق گفته فرشید ذبیحی، مدیر امور عشایر استان تهران، خسارت وارد شده به برخی مسیر‌های عشایری، زیرساخت‌ها و دام‌های عشایری زیاد بوده و او از خسارت 18 میلیاردی جامعه عشایری استان تهران خبر داد. همچنین محمد حیدری منش فرماندار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه الف

وزیر راه در حالی از ارائه گزارش مطالعات قطار سریع‌السیر تهران مشهد خبر می‌دهد که پروژه برقی‌سازی این مسیر ریلی در سال‌های گذشته با شانه خالی کردن سرمایه‌گذارهای خارجی به سرانجام نرسید و شرکت راه‌آهن با بدهی‌های به‌جامانده از دولت قبل و کمبود اعتبار دست و پنجه نرم می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: هیچ‌گونه بحثی درباره افزایش قیمت و تغییر سهمیه بندی بنزین در مجلس، کمیسیون انرژی و دولت نیست و به‌عنوان رئیس کمیسیون انرژی به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وب‌سایت «دیزدند ویس»، رسانه آمریکایی از نقش یک شرکت نفت بریتانیایی در انتشار بیماری سرطان در عراق پرده‌برداری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون انرژی از تلاش مجلس برای پلکانی شدن قیمت گاز در لایحه بودجه 1402 خبر داد و گفت: این موضوع باید به وزارت نفت تکلیف قانونی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وضعیت تامین منابع آبی تهران دچار چالش شده تا جایی که سناریوهای بدبینانه‌ای برای هفته‌های آتی درنظر گرفته شده است، هرچند پیش‌بینی می‌شود پاییز را با کمترین چالش پشت سر می‌گذاریم اما نمی‌توان شرایط موجود را کتمان کرد و انتظار می‌رود که مشترکان با مدیریت مصرف توجه بیشتری به این مساله داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرسدس‌بنز همیشه انتخاب افراد مهم کشورها برای سفر و یا حمل‌ونقل بوده و فرقی هم ندارد که چه کسی و با چه عقیده‌ای سوار این خودرو می‌شود، همه مرسدس را به عنوان امن‌ترین خودرو برای حمل‌ونقل انتخاب کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

براساس تفاهم نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی مقرر شده است که 160 هزار واحد مسکونی به معلولان و مددجویان حائز شرایط واگذار شود.

وب‌گاه گسترش

فهرست هفت شرکت مجاز برای واردات خودرو به کشور منتشر شده و اکنون گمانه‌زنی‌ها برای تعیین خودروهای وارداتی آغاز شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نصیر حیدری از عملیاتی شدن تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مستضعفان برای پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن به خانوار‌های دارای دو فرزند معلول و بالاتر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فریدون حسنوند نوشت: هیچ‌گونه بحثی در مجلس، کمیسیون انرژی و دولت، مبنی بر سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین نیست و به‌عنوان رئیس کمیسیون انرژی به‌شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دبیرخانه ستاد مسکن و ازدواج سازمان بهزیستی کشور از عملیاتی شدن تفاهم‌نامه این سازمان با بنیاد مستضعفان برای پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن به خانوارهای دارای دو فرزند معلول و بالاتر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت پژو، سمند و دنا طی شبانه‌روز گذشته است.