دوشنبه 11 تیر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دبیرخانه ستاد مسکن و ازدواج سازمان بهزیستی کشور از عملیاتی شدن تفاهم‌نامه این سازمان با بنیاد مستضعفان برای پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن به خانوارهای دارای دو فرزند معلول و بالاتر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت پژو، سمند و دنا طی شبانه‌روز گذشته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

طرحی که دولت به صورت پایلوت در جزیره کیش و قشم برای اصلاح توزیع یارانه بنزین دنبال کرد، اصلش خوب بود، اما در اجرا ایراداتی داشت که ما پیگیر هستیم مرتفع شده و این طرح به نتیجه برسد. بدون اینکه تغییری در قیمت‌ها ایجاد کنیم باید نحوه بازتوزیع یارانه بنزین تغییر کند تا عادلانه شود. افراد چه خودرو داشته باشند و چه نداشته باشند باید سهمی از یارانه بنزین ببرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان بحث افزایش قیمت و تغییر سهمیه بنزین در دستور کار مجلس و دولت نیست.

خبرگزاری دانا

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی برای اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن به ویژه در موضوع آماده‌سازی زمین به نحو مناسبی عمل کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح فردا یکشنبه در محل کمیسیون اصل 90 نشستی را با جمعی از نمایندگان برگزار و گزارشی از عملکرد وزارت یک ساله وزارت صمت ارائه خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

مشاور وزیر کشور در امور فناوری گفت: وضعیت مدیریت پسماند کشور قابل قبول است، اما در حوزه پردازش و تفکیک زباله دچار عقب ماندگی و مشکلاتی هستیم.

خبرگزاری دانا

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی - اماراتی هشدار داد که دو راه بیشتر پیش روی خود ندارند؛ یا آتش‌بس و پرداخت حقوق یا موشک و پهپاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو ویژه آبان 1401 مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهبختگان نوشت: نتایج مطالعات اقتصادی نشان می‌دهد شبکه بانکی ایران به‌عنوان نقش‌آفرین اصلی خدمات پولی و مالی نتوانسته در حد مطلوبی نیاز خانوارها به منابع مالی را پاسخ دهد. برای مثال تعداد افرادی که در دهک دهم (پردرآمدترین) قرار داشته و تسهیلات گرفته‌اند 4.5 برابر تعداد افرادی است که در دهک یک (کم‌درآمدترین) قرار دارند. به‌عبارتی هرچه دهک خانوار افزایش یافته و دارای وضعیت درآمدی بهتری...

وب‌گاه مشرق نیوز

سود حاصل از برنده شدن در جدیدترین قرعه‌کشی ایران خودرو در کمترین حالت 94 میلیون تومان و برای خودرو سورن پلاس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در هشدار به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی - اماراتی گفت که دو راه بیشتر پیش روی خود ندارند؛ یا آتش‌بس و پرداخت حقوق یا موشک و پهپاد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از کاهش دما در نوار شمالی کشور و بارش پراکنده باران و وزش باد شدید در پایتخت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رویکرد صندوق کارآفرینی امید، حمایت مالی از طرح‌های اشتغالزا و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کسب‌و‌کارهای خرد و کوچک بازارمحور است که در کاهش بیکاری و افزایش تولید ناخلص داخلی موثر است.