چهارشنبه 13 تیر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - سید حسین علوی فرد؛ دولت سیزدهم سعی دارد با افزایش تعرفه صادرات محصولات جالیزی از تولید مازاد آن‌ها جلوگیری کند. امین غفوری فرد، کارشناس تجارت خارجی، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو به بررسی آسیب‌های تجاری این طرح پرداخته است که شرح این گفتگو در ادامه می‌آید: دانشجو: اخیرا آقای قربانی، معاون برنامه ریزی اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرده اند که به خاطر آب...

وب‌گاه مشرق نیوز

اغلب سازندگان خودرو توصیه می‌کنند در خودروهای بنزینی با تکنولوژی روز دنیا هر سال یک بار، تعویض روغن انجام شود.

وب‌گاه الف

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در این برهه از زمان استیضاح فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را مصلحت نمی‌دانم و حتما کمک خواهیم کرد وی ابقا شود.

وب‌گاه الف

شهید محمدجواد تندگویان برای سرکشی به پالایشگاه آبادان راهی جنوب شد، اما در مسیر خدمت به اسارت رژیم بعث درآمد. اسارتی که خوی استکباری صدام حسین را بیش از گذشته برملا ساخت، چرا که وزیر یک کشور مصونیت دیپلماتیک دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار غلامرضا جلالی با حضور در نشستی در شبکه خبر سیما به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، در سخنانی با اشاره به نقش جنگ سایبری در حوادث اخیر، اظهار کرد: هیچ چیز جز خصومت در رفتارهای دوگانه و متناقض پلتفرم اینستاگرام در حوادث اخیر وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان البرز با بیان اینکه با استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت مخالف هستیم، گفت: فاطمی امین به خوبی صنعت و تولید را می‌فهمد و در این زمینه تخصص‌های لازم را دارد و این استیضاح به ضرر بخش تولید و صنعت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارزیابی خبرنگار پارلمانی «دنیای‌اقتصاد» حکایت از این دارد که فضای بسیار پرابهامی بر روز جلسه استیضاح وزیر صمت حکمفرماست. 5نماینده مجلس در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» برآورد خاکستری از فرجام استیضاح وزیر می‌دهند؛ درحالی‌که برخی اعتقاد دارند که با واگذاری امتیازاتی، فاطمی‌امین از سد پارلمان عبور خواهد کرد؛ اما در مقابل دیگران نظر متفاوتی ارائه می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیستمین سال فعالیت روزنامه «دنیای‌اقتصاد» و در راستای توسعه خدمات مشاوره تخصصی برای کسب‌وکارها، سازمان‌ها و موسسات عمومی و خصوصی، این مجموعه، سرمایه‌گذاری و شراکت استراتژیک خود را با مجموعه پیشرو مشاور مدیریت «ایلیا» به عنوان برند بین‌المللی صنعت مشاوره مدیریت و کسب‌و‌کار در ایران اعلام می‌کند. شرکت مشاور مدیریت ایلیا بیش از 14 سال سابقه فعالیت در صنعت مشاوره مدیریت دارد و این گروه...

وب‌گاه عصر ایران

از Bob Hubbach به عنوان طراحی اصلی کرایسلر آتلانیتک نام می برند و البته پایه فکری طراحی چنین خودرویی قطعا بوگاتی تایپ 57اس آتلانتیک بوده است. این شباهت با توجه به نامگذاری محصول کریسلر هرگز انکار نشده است.

وب‌گاه گسترش

خانوارهای دارای دو فرزند معلول و بالاتر ساکن در شهر وام مسکن 200 میلیونی دریافت می‌کنند. همچنین میزان وام مناطق روستایی 150میلیون تومان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت، کمبود ماشین آلات معدنی را یکی از مشکلات این حوزه برشمرد و گفت: تامین ماشین‌آلات معدنی در 6 ماه نخست امسال معادل کل سال قبل بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

خودروهایی مانند هیوندا اکسنت، هیوندا ای 10، میتسوبیشی میراژ، چانگان سی اس 35، ام جی 3 و ام جی 6، سیتروئن 3 و محصولی از شرکت فولکس واگن (سئات) در زمره مدل خودروهایی است که قرار است به کشور وارد شود که این خودروها در محدوده قیمت حدود 10 هزار یورو قرار دارند.