چهارشنبه 13 تیر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیستمین سال فعالیت روزنامه «دنیای‌اقتصاد» و در راستای توسعه خدمات مشاوره تخصصی برای کسب‌وکارها، سازمان‌ها و موسسات عمومی و خصوصی، این مجموعه، سرمایه‌گذاری و شراکت استراتژیک خود را با مجموعه پیشرو مشاور مدیریت «ایلیا» به عنوان برند بین‌المللی صنعت مشاوره مدیریت و کسب‌و‌کار در ایران اعلام می‌کند. شرکت مشاور مدیریت ایلیا بیش از 14 سال سابقه فعالیت در صنعت مشاوره مدیریت دارد و این گروه...

وب‌گاه عصر ایران

از Bob Hubbach به عنوان طراحی اصلی کرایسلر آتلانیتک نام می برند و البته پایه فکری طراحی چنین خودرویی قطعا بوگاتی تایپ 57اس آتلانتیک بوده است. این شباهت با توجه به نامگذاری محصول کریسلر هرگز انکار نشده است.

وب‌گاه گسترش

خانوارهای دارای دو فرزند معلول و بالاتر ساکن در شهر وام مسکن 200 میلیونی دریافت می‌کنند. همچنین میزان وام مناطق روستایی 150میلیون تومان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت، کمبود ماشین آلات معدنی را یکی از مشکلات این حوزه برشمرد و گفت: تامین ماشین‌آلات معدنی در 6 ماه نخست امسال معادل کل سال قبل بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

خودروهایی مانند هیوندا اکسنت، هیوندا ای 10، میتسوبیشی میراژ، چانگان سی اس 35، ام جی 3 و ام جی 6، سیتروئن 3 و محصولی از شرکت فولکس واگن (سئات) در زمره مدل خودروهایی است که قرار است به کشور وارد شود که این خودروها در محدوده قیمت حدود 10 هزار یورو قرار دارند.

وب‌گاه عصر ایران

هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با هدف رفع موانع ساخت مسکن روستایی، پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در خصوص اصلاح مصوبه مربوط به پرداخت تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در سال 1401 را تصویب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از امضای یادداشت تفاهم با وزیر توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه برای تاسیس منطقه آزاد مشترک با ایران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات دولت، آیین نامه اجرایی یکی از مواد قانون جهش تولید دانش بنیان درباره تسهیل سرمایه گذاری و توسعه صادرات شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان را تصویب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور اقتصاد و دارایی درباره گزارش 140/8/3 روزنامه فرهیختگان با عنوان «500 میلیون تومان درآمد مالیات خانه‌های خالی در 6ماه» توضیح داد: سامانه مالیات بر خانه های خالی با هدف ارزش گذاری و محاسبه مالیات واحدهای مسکونی خالی موضوع ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم، طراحی، توسعه و از دی ماه سال 1400 به عنوان بخشی از درگاه ملی خدمات الکترونیک...

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس توافق ایران و روسیه، در بین مناطق آزاد، منطقه آزاد مشترک یا ناحیه سرمایه‌گذاری مشترک بین مناطق آزاد دو کشور ایجاد خواهد شد تا سطح تعاملات و همکاری‌های اقتصادی، تجاری و صنعتی را در هاب‌های انرژی، صنعت، گردشگری، ترانزیت و لجستیک، حمل‌ونقل و مؤسسات پولی، بانکی، مالی و بورس بین‌الملل توسعه یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی یکی از مواد قانون جهش تولید دانش بنیان درخصوص تسهیل سرمایه گذاری و توسعه صادرات شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان به تصویب رسید.

خبرگزاری دانا

سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد از تفاهم ایران و روسیه برای ایجاد مناطق آزاد مشترک دو کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه امروز هیئت دولت آیین نامه اجرایی یکی از مواد قانون جهش تولید دانش بنیان درخصوص تسهیل سرمایه گذاری و توسعه صادرات شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان به تصویب رسید.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.