شنبه 16 تیر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانا

فریبرز کرمی گفت: از ابتدای امسال 134 هزار مسافر خارجی و ایرانی از پایانه مرزی پرویزخان تردد کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

تصویبنامه اصلاح مصوبه قبلی هیات وزیران با موضوع ضوابط واردات خودرو ابلاغ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر صمت که یکبار با پادرمیانی قالیباف از خطر استیضاح فرار کرده بود، فردا برای دومین بار باید پشت میز استیضاح قرار گیرد و پاسخگوی نمایندگان استیضاح کننده باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری عجیب و جنجالی از رستم قاسمی، در سفری به کوالالامپور منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: یک کارشناس مسکن: طرح مالیات بر خانه‌های خالی با وجود اینکه سال‌هاست تصویب شده اما به دلایل مختلف هنوز فرصت اجرایی شدن نیافته است و در این میان نبود سامانه قوی جهت شناسایی واحدهای مسکونی خالی و به روزرسانی این اطلاعات و همچنین نبود تعامل بین وزارت راه و مسکن و سازمان امور مالیاتی جهت تبادل اطلاعات لازم در این خصوص از جمله دلایل اصلی به تاخیر افتادن و فرسایشی شدن این طرح...

خبرگزاری مهر

به گفته رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران، ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، درخصوص حوزه بهینه سازی مصرف انرژی می‌بایست در اکثر طرح‌ها وارد شود و زمان اجرائی شدن آن سرعت گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی با همکاری بنیاد مسکن درخصوص اصلاح مصوبه وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی به تایید هیات وزیران رسید و قرار شد 200 هزار فقره تسهیلات در سال 1401 پرداخت شود؛ این در حالی است که از زمان تصویب این مصوبه در 25 آبان 1400 تا کنون موانعی در مسیر پرداخت این وام ایجاد شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بیش از 8 میلیون و 200 هزار تن کالاهای اساسی و نهادهای دامی در بنادر، اسکله‌ها و شناورها وجود دارد، گفت: ظرفیت انبار در بندر امام خمینی (ره) پر شده است و طی مکاتبات مختلف به سازمان‌های متولی اعلام کردیم تا روند ترخیص کالاهای خود را شتاب دهند.

خبرگزاری تسنیم

هیئت وزیران پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در خصوص اصلاح مصوبه مربوط به پرداخت تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در سال 1401 را تصویب کرد.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از رشد 35 درصدی موجودی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در بنادر خبر داد و گفت: 48 کشتی در صف پهلودهی برای تخلیه کالا هستند.

خبرگزاری مهر

بنابر گزارش‌ها 4 کشور مهم اروپایی با تنش آبی فزاینده و روند کاهشی منابع آبی مواجه هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهری طالبی دارستانی» در همایش مدیران بازرسی دستگاه‌های اجرایی که در سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار شد به گستردگی و ارتباط شرح وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وضعیت اجتماعی و معیشتی مردم اشاره کرد. وی افزود: به دلیل ارتباط و همپوشانی بسیار عمیق میان موضوع...

خبرگزاری دانا

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به دلیل ارتباط و همپوشانی بسیار عمیق میان موضوع ارزیابی عملکرد، رسیدگی به شکایات و بازرسی، طرحی جامع با زنجیره کاملی از این سه موضوع در چرخه‌ای رو به پیشرفت تعریف و طرح «زیست بوم فساد ستیزی» تدوین شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دستگاه سیگنال‌یابی که ما در اختیار داریم این قدرت را دارد که سیگنال دستگاه‌هایی کوچک در حد یک بند انگشت را که به راحتی می‌توان آن را جاسازی کرد، شناسایی کند. در واقع این دستگاه دانش بنیان این فرصت را برای شناسایی سیگنال‌های ابزار‌های تقلب در اختیار ما می‌گذارد.