چهارشنبه 13 تیر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا سامانه بارشی جدید از سمت غرب کشور وارد می شود و رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید به همراه خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

سخنگوی صنعت برق گفت: صنایعی که نیروگاه تولید برق احداث کنند متناسب با میزان ظرفیت نیروگاه، از انجام طرح‌های مدیریت مصرف معاف خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برای تامین نظر شورای نگهبان قانون مانع‌زدایی از صنعت برق را اصلاح کرد.

خبرگزاری تسنیم

کمیسیون‌های تخصصی مجلس عصر امروز جلسه داشتند که موضوعات مختلفی را بررسی و مصوباتی داشتند که در این گزارش می‌خوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: با کلیات «طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی و افزایش راندمان کارخانه‌های سیمان کشور» به دلیل جلوگیری از تورم قوانین و داشتن قانون به اندازه کافی در این حوزه در کمیسیون انرژی مخالفت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات با حضور در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، عملکرد تبصره «افزایش یک درصد مالیات سلامت به نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای سال 1401 الی 5 آبان ماه 1401» و همچنین عملکرد برنامه ششم توسعه در بخش سلامت و خانواده را تشریح کرد. در گزارش دیوان محاسبات کشور عنوان شده است که بر اساس قانون بودجه، در هر سال یک درصد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از مخالفت بیشتر اعضای کمیسیون با استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز 8 آبان 1401 بازار پرتیراژهای ایران خودرو روز آرامی را پشت سرگذاشتند و 6 محصول پرطرفدار این شرکت بدون تغییر راهی بازار شدند.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره انجمن ساتکا گفت: احداث نیروگاه‌های حمایتی خورشیدی هم‌برای خانوارهای تحت حمایت نهادهایی چون کمیته امداد و بهزیستی محل درآمد و اشتغال است، هم به تولید برق کشور کمک می‌کند و هم به رونق کسب و کار فعالان این حوزه می‌انجامد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معادن وزیر راه وشهرسازی گفت: بعد از گذشت سه روز هنوز ادعای پیدا شدن جسد در پرواز تهران فرانکفورت به صورت رسمی توسط ایرلاین لوفت‌هانزا مطرح نشده است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیش از 60 اتحادیه، انجمن و تشکل صنفی، تولیدی و توزیعی کشور طی نامه‌های جداگانه به رئیس و سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی تأکید کردند که استیضاح سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت اشتباه است و این امر در تضاد با سیاست‌های اصلاحی و توسعه‌ای در بخش صنعت، معدن و تجارت است.

خبرگزاری دانا

در راستای اتحاد استراتژیک دو شرکت سایپا و ایران خودرو و با حضور مدیران عامل دو شرکت، نخستین مرکز فروش و خدمات پس از فروش مشترک سایپا و ایران خودرو افتتاح و شروع به فعالیت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از دو شرکت خودروساز در استان کرمان بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت خودرو تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس دیوان محاسبات در تشریح عملکرد برنامه ششم توسعه در بخش سلامت، گفت: اهداف، شاخص و سنجه های کمی و کیفی مدنظر در برنامه هفتم باید به صورت صریح و در چارچوب اهداف قابل دسترس تدوین شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه در گرزونی برگزار می‌شود.