چهارشنبه 13 تیر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از حضور وزیر صنعت معدن و تجارت برای بررسی موضوع استیضاح خبر داد و گفت: آقای فاطمی امین ضمن تأکید بر اینکه مجلس و دولت مدافع وضع موجود و شرایط صنعت خودرو نیستند و از آن رضایت ندارند به این موضوع اشاره داشت که مشکلات فعلی حاصل از انباشت سال‌های گذشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گوشی های آیفون 14 در بازار قاچاق هستند، نحوه واگذاری هلدینگ خلیج فارس و نرخ بلیت پروازهای داخلی جام جهانی بین 10 تا 15 میلیون تومان از اخبار اقتصادی امروز است.

وب‌گاه 55 آنلاین

زمستان امسال برای جبران بخشی از ناترازی گاز، می‌توان مانند سال گذشته با محاسبه پلکانی گازبها، علاوه بر ایجاد عدالت در پرداخت یارانه به هر خانوار، بخشی از ناترازی گاز را با کاهش مصرف جبران کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه امروز هیئت دولت آیین نامه یکی از مواد قانون جهش تولید دانش بنیان تصویب شد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اخیراً نحوه توزیع یارانه در حوزه بنزین را ناعادلانه خواند و خواستار بازتوزیع شیوه فعلی شد. اما رئیس کمیسیون مذکور در واکنش به این موضوع گفت: هیچ‌گونه بحثی در کمیسیون انرژی مبنی بر بازتوزیع یارانه بنزین مطرح نیست و به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد از تفاهم ایران و روسیه برای ایجاد مناطق آزاد مشترک دو کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون تاکیدکرد که مشکلات فعلی حاصل انباشت آن در سال‌های قبل است اما عملکرد وزارت صمت در یک سال گذشته اصلاح آن بوده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس گفت: در جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت آقای فاطمی نیا ضمن تأکید بر اینکه وضع موجود برای دولت و مجلس قابل دفاع نیست و از آن رضایت ندارند به اقدامات اصلاحی صورت گرفته برای بهبود چالش‌های انباشته شده اشاره داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست حجتحجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، آئین نامه اجرایی یکی از مواد قانون جهش تولید دانش بنیان در خصوص تسهیل سرمایه گذاری و توسعه صادرات شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان به تصویب رسید. هیئت وزیران در اجرای تکلیف مقرر در بند (ب) ماده (1) قانون جهش تولید دانش بنیان مبنی بر بکارگیری منابع و اختیارات دستگاه‌های اجرایی...

خبرگزاری مهر

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: وزیر صمت در جلسه امروز این فراکسیون تاکید کرد که مشکلات فعلی صنعت خودرو حاصل انباشت سال‌های گذشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در نامه‌های مخالفت با استیضاح وزیر صمت که به‌صورت جداگانه به بهارستان رفته، از عملکرد فاطمی امین طی یک سال اخیر تقدیر شده است. فعالان اقتصادی اظهار داشتند که وزارت صنعت، معدن و تجارت بعد از 8 سال افول به روز‌های اوج برگشته است و می‌تواند فضای مناسبی را برای تولیدکنندگان فراهم کند. در نامه‌های ارسالی به اقدامات مهم این وزارتخانه اشاره شده است که...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صمت گفت: اصلاح روند، آغاز و گام‌های مؤثری برداشته شده که یکی از آن‌ها ترخیص 170 هزار خودروی نیمه‌کاره در کف پارکینگ‌های شرکت‌های اصلی خودروساز بود و این میزان به صفر رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزیابی بازار سایپایی‌ها نشان دهنده آن است که امروز محصولات سایپا همانند پرتیراهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از حضور وزیر صنعت معدن و تجارت برای بررسی موضوع استیضاح خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور پیام حضور مردم در خیابان‌های شیراز و دیگر شهرهای کشور را علاوه بر محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، مقابله قاطع با تروریست‌ها و تأمین و تضمین امنیت کشور دانست.