شنبه 16 تیر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه مشرق نیوز

تصویبنامه اصلاح مصوبه قبلی هیات وزیران با موضوع ضوابط واردات خودرو ابلاغ شد.

وب‌گاه گسترش

ظهر امروز معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از موسسه موسسه صمت و پایگاه خبری گسترش نیوز بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: یکی از دلایل اصلی ناآرامی‌های اخیر جلوگیری از رشد و پیشرفت کشور است و دولت و جوانان حرکت پرشتاب در مسیر دستیابی به فناوری های پیشرفته را ادامه خواهند داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو گفت: راه‌اندازی 2 آزمایشگاه مهم و کاربردی بخش آب کشور در این مؤسسه افق‌های تازه‌ای در زمینه تحقیقات و آزمایش‌های منابع آبی باز می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران گفت: معتقدیم ریشه کن کردن قاچاق، عزم ملی می خواهد و باید در بازرسی و نظارت در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در مورد آخرین جزئیات روند واردات خودرو می‌گوید: درحال حاضر روند ثبت سفارش واردات خودرو آغاز شده و وارد کنندگان براساس ضوابط در حال بارگذاری مدارک خود در سامانه هستند. وی در خصوص مراحل ثبت سفارش و ورود خودرو‌های وارداتی به کشور، گفت: بعد از آنکه شرکت وارد کننده مجوز ثبت سفارش را از وزارت صنت و بخش‌های مربوطه از جمله...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویبنامه اصلاح مصوبه قبلی هیات وزیران با موضوع ضوابط واردات خودرو ابلاغ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویب‌نامه هیئت وزیران درخصوص واردات خودرو که شامل اصلاح تصویب نامه قبلی واردات خودرو است، ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم تهران در مجلس و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس انتظارات و اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوره وزارت صولت مرتضوی را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

تصویبنامه اصلاح مصوبه قبلی هیات وزیران با موضوع ضوابط واردات خودرو ابلاغ شد.