شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه ورزش سه

وب‌سایت‌های چینی ادعا می‌کنند این کشور بیشترین میزان شراکت مالی در جام جهانی قطر را داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست تیم ملی بوکس نونهالان کشور گفت: تیم ملی بوکس نونهالان کشور برای آمادگی و شرکت در مسابقات آسیایی، در ماکو اردو زد.

خبرگزاری مهر

مشهد سرپرست دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح های مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی تا سال 1403 باید به بهره برداری برسند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری مهر

وزارت صمت در نامه‌ای به گمرک، فهرست کالاهای مشمول کاهش حقوق گمرکی از چهار درصد به یک درصد را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دانشگاه های چین، دانشجویان را به بهانه مثبت شدن آزمایش کووید به خانه فرستادند و پلیس در پکن و شانگهای برای جلوگیری از اعتراض های بیشتر، بعد از آن که جمعیت عصبانی از محدودیت های کرونا را که شعار استعفای «شی» را سر می دادند به عقب راند.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با ادامه چنگ در اوکراین و تدوم تحریم های غرب علیه روسیه، مسکو فهرستی از نیازهای خود را برای دهلی نو ارسل کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اجرای 53 هزار واحد مسکن خودمالکی با پیشرفت 57 درصدی، گفت: از این تعداد وام 3292 واحد (6.1 درصد) پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان حمل و نقل جاده‌ای گفت: نگهداری از 221 هزار کیلومتر راه در کشور شامل ترمیم، لکه گیری، حفظ و نصب علائم و خط کشی نیازمند 190 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گلیج گفت: اخذ گواهینامه بین‌المللی برای چند فرودگاه در حال انجام است و سایر فرودگاه‌های کشور تا تابستان 1403 برای دریافت گواهینامه فرصت دارند.

وب‌گاه عصر ایران

طبق نامه‌ای که از سوی وزارت صمت به گمرک ارسال شده است، ردیف تعرفه های مشمول کاهش حقوق گمرکی از 4 درصد به 1 درصد اعلام شده است و بنابراین از تاریخ ابلاغ این قانون نرخ حقوق گمرکی مواد اولیه، واسطه‌ای، اجزاء و قطعات، ماشین الات و تجهیزات به یک درصد تقلیل می یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب نیرو گفت: پروژه خط انتقال مستقیم آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج با عزم جهادی وزارت نیرو در دولت سیزدهم به مرحله بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه عصر ایران

حداکثری کردن داخلی سازی به شرط اقتصادی بودن و دارا بودن کیفیت قابل قبول، هدف وزارت خانه، انجمن قطعه سازان، خودروسازان و قطعه سازان داخلی است.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای خطاب به مدیرکل دفتر واردات گمرک، فهرست کالاهای مشمول کاهش حقوق گمرکی از چهار درصد به یک درصد را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در مرحله‌ی هشتم ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن امکان نام‌نویسی در 16 استان وجود دارد. متقاضیان برای ثبت نام به سامانه saman.mrud.ir مراجعه کنند. این ظرفیت‌های خالی در راستای مرحله‌ی هشتم ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن است که شهریور امسال آغاز شده بود.