شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

وزارت صنعت معدن و تجارت در نامه ای به شرکت بورس کالای ایران، کف عرضه جدید «کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی، شمش و کلیه محصولات فولادی» را ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار گفت به دنبال این هستیم تا چهار ماه آینده بتوانیم 11تا 12هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی جذب و به روستاییان و عشایر پرداخت کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داروسازی ابوریحان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دارویی کشور و با نماد بورسی «دابور» برای 35 قلم از محصولات خود مجوز افزایش قیمت گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به‌دنبال طراحی چارچوبی برای ادامه همکاری بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همتایان آن در جهان برای توسعه SMEها، اتخاذ راهکارهای لازم برای تسهیل ورود شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی به شبکه همکاری با همتایان بین‌المللی هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار آخرین وضعیت بازنگری آیین‌نامه سهام عدالت را تشریح کرد و درمورد اتفاقاتی که درمورد تغییر سازمان بورس رخ داده بود توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از محل تبصره 18 بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان به استان‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته است تا شاهد بهار و رونقی در اشتغال ایجاد باشیم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت در نامه ای به مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران، کف عرضه جدید «کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی را ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت وعده داده که تا پایان 1402 تراز تجاری مثبت می شود این در حالیست که آمار 8 ماهه نشان می دهد عمده صادرات مواد اولیه ارزان و تراز تجاری با یک رکورد بیش از 4 میلیارد دلار منفی بوده است.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور درباره بیمه کارگران ساختمانی گفت: در حال حاضر کمتر از 600هزار نفر تحت پوشش بیمه هستند و بین 400هزار تا 600هزار نفر در نوبت انتظار برای بیمه تامین اجتماعی هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری علی بهادری جهرمی صبح امروز با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه در ساختمان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست وزارت راه و شهرسازی احداث مسکن را نیازمند زیرساخت‌هایی عنوان کرد که بخشی از آنها شامل تهیه زمین، چگونگی ساخت، تأمین و پرداخت تسهیلات و نظارت بر اجرای مناسب از طراحی تا اجرا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشنامه تبدیل حواله های ایران خودرو جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است. د.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که کارشناسان و تحلیلگران حوزه صنعت خودرو امید آن‌چنانی به واردات خودرو تا پایان امسال ندارند، اما در میان خبرها از ورود احتمالی برندهایی چون تویوتا، میتسوبیشی، داتسون، هیوندای، کیا و چانگان به بازار ایران دیده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: درصدد هستیم تا چهار ماه آینده بتوانیم 11 تا 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی جذب و به روستاییان و عشایر پرداخت کنیم.

وب‌گاه گسترش

منصور غیبی - کارشناس مسکن

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل در دولت سیزدهم به طور توامان دنبال می‌شود، از تامین اراضی بیش از دو و نیم میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.