شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

متقاضیان صادرات مرکبات به چین اطلاعات خود را به معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی اعلام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرایط طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات آذر 1401 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بانک‌های عامل به 80 درصد تعهدات در اشتغال‌زایی روستایی عمل و تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه هرگونه همکاری با رسانه های حامی تروریسم در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است، گفت: مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری مستندات لازم را درباره اقدامات تروریستی این رسانه ها گردآوری کرده و اقدامات حقوقی در مراجع بین المللی آغاز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندی‌زاده یادآور شد: سال 1400 بالغ بر 2 برابر سال 99 ترانزیت کالا در کشور انجام شد که برای کشور بسیار حائز اهمیت است. وی با بیان این‌که ایران به عنوان کشوری مهم امنیت و ایمنی دارد و سایر کشور‌ها به آن وابسته هستند، ادامه داد: برگزاری و برنامه ریزی اجلاس‌های مختلف که در آن تفاهم‌نامه با کشور‌های دیگر و کشور‌های منطقه نیز در دستور کار قرار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت ملی نفت ابوظبی برای تسریع افزایش ظرفیت تولید نفت تا پنج سال آینده، سرمایه‌گذاری را به 150 میلیارد دلار تقویت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمع کل مخازن سدهای تامین کننده آب شرب تهران در مقایسه با سال قبل 87 میلیون متر مکعب کاهش یافته است.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به دنبال طراحی چارچوبی برای ادامه همکاری بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همتایان آن در جهان برای توسعه SMEها، اتخاذ راهکارهای لازم برای تسهیل ورود شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی به شبکه همکاری با شرکت‌های کوچک و متوسط بین‌المللی و در نهایت بین‌المللی کردن شرکت‌های کوچک و متوسط به عنوان گام اصلی و هدف تمامی فعالیت‌ها هستیم.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: با شرایط سیاسی و اجتماعی متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته روبرو هستیم و این می‌طلبد که دانشگاه‌ها به عنوان محور تحولات اجتماعی میدان‌داری کنند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم های فوتبال تحت پوشش شرکت مس در سال های گذشته همواره جزو تیم هایی بودند که کمترین مشکلات مالی را در بین تیم های فوتبال کشور داشتند اما ظاهرا ویروس بی پولی به جان این تیم ها نیز رخنه کرده است.

وب‌گاه گسترش

ونزوئلا با نام رسمی جمهوری بولیواری ونزوئلا کشوری مستقل و فراقاره‌ای در شمال امریکای‌جنوبی و با جزیره‌هایی در دریای کارائیب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: متاسفانه هزینه‌ای که برای یک دانش آموز در سال پرداخت می‌شود، خیلی کمتر از هزینه‌ای است که برای یک زندانی پرداخت می‌شود؛ هرچه توجه دولت به آموزش و پرورش بیشتر باشد، آمار زندانیان کاهش بیشتری خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: رفع محدودیت‌های مالی برای پوشش بیمه‌ای «کارگران ساختمانی» با اصلاح قانون انجام میشود.

خبرگزاری دانا

عین‌الله کشاورز ترک گفت: باید در سال جاری 28 هزار و 410 فرصت شغلی جدید در قزوین ایجاد شود که این میزان تعهد نسبت به تعهدات سال قبل رشد صددرصدی را داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یارانه پرستاران و مادرانی که در منزل از معلول مراقبت می کنند، 20 درصد افزایش یافت. د.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعهد دولت در ایجاد یک میلیون شغل تا پایان سال حتما محقق خواهد شد و چه بسا بیش از این میزان شغل هم ایجاد شود.