شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این سازمان در سال گذشته 13.3 میلیارد دلار صادرات انجام داد و نقشی موثر در تامین ارز مورد نیاز کشور ایفا کرد که با توسعه صنایع معدنی این رقم قابل افزایش است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دولت سیزدهم در حوزه رونق بخشی به کریدور شمال_ جنوب، 10 میلیون دلار در بندر سالیانکا سرمایه گذاری کرد.

خبرگزاری دانشجو

امیر حسین کاکایی؛ کارشناس بازار و صنعت خودرو و عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو در خصوص مزایای فروش خودرو در بورس کالا گفت: برای مشخص شدن اینکه بهتر است کدامیک از خودرو‌ها در بورس کالا کشف قیمت شوند باید خودرو‌ها را به دو دسته تقسیم کرد. دسته اول شامل خودرو‌هایی می‌شود که حدودا بالای 700 میلیون رنج قیمتی آنهاست با خریدار و تیراژ محدود به طوری...

خبرگزاری تسنیم

شرکت آب منطقه‌ای تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "اعلام اینکه فقط چند روز آب برای مصرف تهران باقی مانده است مقایسه ای متناسب نبوده و بدون در نظر گرفتن تمامی شرایط است و چنین مقایسه ای صحیح نیست."

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه تصمیماتی که درمورد سهام عدالت اخذ می‌شود تبعات زیادی دارد، عنوان کرد: در انتظار نهایی شدن مدل هستیم، البته مدیریت در دست دولت نیست.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی دولت گفت: بیش از 8 میلیون نفر تاکنون از خدمات پنجره واحد بهره‌مند شده‌اند.

خبرگزاری مهر

عضو اتحادیه صنف کامیونداران کشور از دو دلیل طولانی شدن ترخیص کامیون های وارداتی از گمرک خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس گزارش مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو، بررسی وضعیت تبخیر در حوضه‌های آبریز کشور نشان از آن دارد که در این هفته و هفته آینده روند تبخیر نسبت به هفته قبل تغییر چندانی نداشته ضمن آنکه این روند کاهشی است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار خبر داد مصوبات هشتاد و سومین جلسه شورایعالی اشتغال توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تمامی دستگاهها ابلاغ شد.

خبرگزاری مهر

وزارت صنعت معدن و تجارت در نامه ای به شرکت بورس کالای ایران، کف عرضه جدید «کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی، شمش و کلیه محصولات فولادی» را ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار گفت به دنبال این هستیم تا چهار ماه آینده بتوانیم 11تا 12هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی جذب و به روستاییان و عشایر پرداخت کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داروسازی ابوریحان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دارویی کشور و با نماد بورسی «دابور» برای 35 قلم از محصولات خود مجوز افزایش قیمت گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به‌دنبال طراحی چارچوبی برای ادامه همکاری بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همتایان آن در جهان برای توسعه SMEها، اتخاذ راهکارهای لازم برای تسهیل ورود شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی به شبکه همکاری با همتایان بین‌المللی هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار آخرین وضعیت بازنگری آیین‌نامه سهام عدالت را تشریح کرد و درمورد اتفاقاتی که درمورد تغییر سازمان بورس رخ داده بود توضیحاتی را ارائه داد.