شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانا

نمایشگاه ملی دستاوردهای فناورانه بسیج با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در ساختمان بسیج اقشار در سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ناوگان هوایی ایران به نوسازی نیاز دارد و به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، اکنون با اخذ 23 اختیار ویژه از مقام معظم رهبری، خرید هواپیما، هلی‌کوپتر، ترخیص قطعات و ارز تسهیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار درگیر یک بلاتکیلفی است. چراکه قیمت‌ها پس از چند روز ثبات، اکنون مجددا با افزایش قابل توجهی همراه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناسان محیط زیست نگران آبگیری سد چم‌شیر هستند آن‌ها در گفت‌وگو با خبرآنلاین معتقدند آبگیری این سد تکرار اشتباه آبگیری سد گتوند است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، استان کهگیلویه و بویراحمد دوباره شاهد ماجرای آبگیری سدی است که خاطرات سد گتوند در سال 1391 را زنده می‌کند که موجب خشک شدن بخش زیادی از زمین‌های کشاورزی و شور شدن رود کارون شد، حتما این روز‌ها نام سد چَم‌شیر را شنیده اید، چم‌شیر نام تنگه‌ای است در منطقه گچساران است که در 25 کیلومتری فرودگاه گچساران واقع شده، تنگه بسیار عمیقی است و نور خورشید به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر بهره برداری از تاسیسات آبی تهران گفت: میزان بارندگی ها در آذرماه امسال نسبت به سال گذشته 82 درصد و نسبت بلند مدت 92 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بهرامی نیا گفت: در اجرای طرح زمستانی 800 هزارتن مخلوط ماسه و نمک در پایگاه و راهدارخانه استان ها انبار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت پژو 207 اتوماتیک پانوراما و معمولی را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: 111 هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده کشور در مراحل ساخت قرار دارند.

خبرگزاری دانا

راستیار به 121 نقطه پر تصادف در استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد نقاطی که در سال 94 احصا شده، 76 نقطه رفع شده و 26 نقطه در محورهایی قرار گرفته‌اند که در حال حاضر باند دوم آنها در حال احداث است.

وب‌گاه فرارو

در حال حاضر 38درصد سد‌های ایران پر هستند. این عدد معادل 18 میلیارد مترمکعب آب است. اما نکته این است که میزان انباشت آب مخازن سد‌ها فقط 2 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: طبق مصوبه این شورا دانشجویانی که عضو تشکل‌ها نیستند نیز می‌توانند تقاضای تجمع قانونی دهند و البته مسئولیت آن‌را بپذیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: از بین کارگران ساختمانی تحت‌پوشش بیمه، تاکنون 46 هزار نفر بازنشسته و بیش از 6 هزار نفر ازکارافتاده شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در اینباره گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای رسالتی که برای خود تعریف کرده است، تلاش دارد تا حداکثر حمایت را از زیست بوم نوآوری و فناوری در کشور به عمل آورد. قانون جهش تولید دانش بنیان نیز که اخیراً در مجلس مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، در همین راستا تبیین شد. این اقتصاد دان و مدرس دانشگاه در ادامه...

خبرگزاری اکو نیوز