شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تامین زمین 2.5 میلیون واحد نهضت ملی مسکن، گفت: وظیفه ساخت 4 میلیون مسکن در کشور بر عهده وزارت راه است.

خبرگزاری دانا

معاون بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه‌وبویراحمد به پیگیری و ادامه رصد تخلفات بازار پرداخت و گفت: با متخلفان بازار به طور قاطع برخورد می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل در دولت سیزدهم به طور توامان دنبال می‌شود، بر نقش وزارت راه و شهرسازی در تامین به موقع کالاهای اساسی تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: قیمت خودرو همچنان روند صعودی را در پیش گرفته است. کارشناسان و فعالان بازار خودرو معتقدند که هیچ عاملی برای کاهش قیمت در بازار وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

رئیس کنونی فدراسیون ورزش کارگری برای حضور در انتخابات دور بعدی تایید نشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بورس گفت: امیدواریم روزی برسد که بساط بخت آزمایی در زمینه خرید خودرو از بین برود و تمامی خودروها از طریق بورس کالا به فروش برسد.

خبرگزاری مهر

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2469 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 0.1 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانا

جایگاه سی ان جی زاهدان پس از ماه ها انتظار در حالی دیروز آغاز به کار کرد که به گفته متولیان، این طرح به صورت آزمایشی فعالیت می‌کند.

خبرگزاری دانا

جلال‌الدین قادری از تردد بیش از 77 هزار و 628 مسافر در سالجاری از این پایانه مرزی در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد که نسبت به مشابه سال قبل رشد بیش از هزار و 700 درصد را نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانا

حسین ساجدی فر گفت: جای خالی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های دولتی در رشته های هوش مصنوعی، گرایش های مختلف فناوری اطلاعات، رایانش ابری و دیگر رشته‌ها احساس می‌شود و امیدواریم مسئولان کمک و اهمیت این موضوع را درک کنند و به سمت این دسته رشته ها برویم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید دستگاه کارتنینگ شد که از نمونه‌های خارجی آن ارزان‌تر است و صرفه اقتصادی قابل توجهی به همراه دارد.

خبرگزاری دانا

قیمت خودرو امروز سه شنبه 8 آذر 1401 اعلام شد که بر این اساس قیمت تیبا و پراید و تعدادی از خودروهای داخلی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی با هدف تأمین منابع پایدار و مطمئن برای بیمه شاغلان این بخش را نتیجه همکاری دو ساله این سازمان و مجلس شورای اسلامی دانست.

خبرگزاری مهر

سرپرست وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل در دولت سیزدهم به طور توامان دنبال می‌شود، بر نقش وزارت راه و شهرسازی در تامین به موقع کالاهای اساسی تاکید کرد