یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

ایران‌خودرو مرحله جدید فروش محصولات خود را به صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل 30 و 90 روزه از روز سوم آذرماه آغاز نموده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر پروژه های اشتغال روستایی و فراگیر وزارت کار گفت: تا پایان سال 1400 حدود 105681 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی از سوی موسسات عامل پرداخت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت خودروسازی وینفست ویتنام، اولین خودروهای الکتریکی را برای مشتریان آمریکایی ارسال می‌کند.

وب‌گاه گسترش

براساس اطلاعیه عرضه بورس کالا، 1100 دستگاه خودرو تارا و 207 روز 8 آذرماه روی تابلو می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست معاونت انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در جلساتی که با دستگاه‌های مکلف در اجرای قانون هوای پاک داشتیم، تکالیفی برای سال 1402 احصا شد که انجام آن‌ها به مبلغی بالغ بر یکصد هزارمیلیارد تومان نیاز دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سی و هشتمین مرحله طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، ویژه خانواده و حمایت از جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده هفته گذشته برگزار شد.

خبرگزاری مهر

وزرای آموزش و پرورش، اقتصاد، امور خارجه، اطلاعات و جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.

خبرگزاری مهر

مشاور حقوقی وزیر و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها، راهکار بهبود وضعیت شرکت تراورس را موافقت و دستور خارج کردن نام این شرکت از لیست واگذاری سازمان خصوصی سازی برشمرد.

خبرگزاری مهر

آخرین اطلاعات دریافتی از 2456 تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، کاهش 0.8 درصدی تردد را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه می‌تواند در راستای حل مسائل عمیق و چالشی دولت و وزارتخانه‌ها گام بردارد ما از آن‌ها تقاضا داریم مشکلات را به ما منتقل کنند.

وب‌گاه گسترش

منوچهر بهرویان کارشناس مسکن

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره تلاش شهرداری برای جذب 2000 دستگاه سورن تولید شده در انبارهای ایران خودرو توضیحاتی را ارائه کرد و از افزایش تسهیلات نوسازی با اتکاء به منابع داخلی شهرداری تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

تعداد 2174 دستگاه خودرو شامل هایما S7 و S5، تارا دستی و اتوماتیک، پژو 207 اتوماتیک و همچنین لاماری ایما در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (7 تا 9 آذر) روی تابلوی بورس کالا می رود.

خبرگزاری دانا

رئیس و اعضای کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با دکتر کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه گسترش

قیمت خودرو امروز شنبه 5 آذر 1401 اعلام شد که بر این اساس قیمت تیبا و پراید و تعدادی از خودروهای داخلی مشخص شد.