دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2458 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 3.7 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می شود که پیش بینی می شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: حجت الاسلام امیری‌فر گفت: نیاز نیست که آقای رئیسی دستور دهد، کافی است برکناری مدیران ناکارآمد و عاملان پرداخت حقوق های نجومی را پیگیری کند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست روابط عمومی وزارت راه از برگزاری جشنواره "ارتباطات و اطلاع‌رسانی" این وزارتخانه با حضور 250 روابط عمومی تابعه خبر داد و گفت: اقناع افکار عمومی درباره نهضت ملی مسکن بر عهده روابط عمومی‌هاست.

خبرگزاری دانشجو

مهدی هاشم‌زاده؛ کارشناس کسب و کار در یادداشتی اختصاصی برای گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو نوشت: تولید شاید مهم‌ترین رکن یک اقتصاد تاب‌آور و ضدتحریمی باشد، بنابراین اهمیت حمایت و کمک به راه‌اندازی و همچنین تداوم فعالیت یک شرکت تولیدکننده در زمان تحریم‌ها دوچندان خواهد شد. دولت باید در زمانی که تحریم‌ها کشور را احاطه کرده است و مشکلات فراوانی برای کسب‌وکار‌های خرد پدید آورده است، به دنبال...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس آخرین اطلاعات دریافتی روزگذشته از 2458 تردد شمار فعال در محور‌های برون‌شهری، کاهش تردد 3.7 درصدی نسبت به روز قبل ثبت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پینین فارینا، باتیستا را به عنوان نماینده خود، برای رکورد زنی به پیستِ شهر دبی فرستاد تا لقب پرشتاب‌ترین خودروی جاده‌ای دنیا را یدک بکشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

200 هزار متقاضی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، چشم انتظار تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن هستند اما سنگ اندازی هایی در مسیر پرداخت این وام وجود دارد.

خبرگزاری مهر

در هفته جاری چندروزی مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد؛ کارشناسان معتقدند اگر نظام تعرفه گذاری پلکانی گاز اجرایی شود کمتر شاهد این آلودگی هوا خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درگاه اطلاع رسانی خدمات الکترونیک، برای دو دستگاه بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به ترتیب 61 و 58 خدمت تعریف کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت:‌رئیس سازمان برنامه و بودجه در تاریخ 17 آبان 1401 در جلسه مجلس شورای اسلامی از وضعیت بودجه و درآمدهای کشور پرده برداشت و گفت دولت با کسری 200 هزار میلیارد تومانی مواجه شده است. این صحبت‌ها موجب تعجب بسیاری از کارشناسان شد چرا که انتظار چنین گزارشی را در این مقطع از سال نداشتند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - رییس هیئت مدیره و قائم مقام مجموعه گروه خودروسازی بهمن با اشاره به اینکه ساخت بدنه خودرو ارزش افزوده زیادی دارد، گفت: این شرکت خودکفایی در تولید قطعات بدنه خودرو را در دستور کار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان برنامه و بودجه در تاریخ 17 آبان 1401 در جلسه مجلس شورای اسلامی از وضعیت بودجه و درآمد‌های کشور پرده برداشت و گفت دولت با کسری 200 هزار میلیارد تومانی مواجه شده است. این صحبت‌ها موجب تعجب بسیاری از کارشناسان شد چرا که انتظار چنین گزارشی را در این مقطع از سال نداشتند.