چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

بر اساس بخشنامه گمرک ایران، جزئیات ارزش خودروهای وارداتی مدلهای 2020، 2021 و 2022 از سوی گمرک اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

مشاور رئیس جمهور با وعده رفع موانع سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار، گفت: برای مشکلات مردم به ویژه حوزه تولید خسته نمی شوم و شبانه روز در پی حل موارد مطرح شده از سوی تولیدکنندگان هستم.

وب‌گاه الف

نشست بررسی پرونده شهدای هواپیمای اوکراینی با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت وبیناری در سالن شهید رسول‌زاده برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه 25 آبان 1401 را در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از معایب پژو 206 سیستم جلوبندی ضعیف آن محسوب می‌شود. البته مدل‌های پایین این خودرو نسبت به مدل‌های بعدی از جلوبندی بهتری بهره می‌برند، اما به دلیل کارکرد زیاد کارایی خود را از دست داده و باید آن را تعویض کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

زمانی که معاون علمی و فناوری رییس جمهور تابلوی تبلیغاتی جیران را در دست می‌گیرد و این عکس در تمامی خبرگزاری‌ها تبدیل به سمبل می‌شود آیا ساترا می‌تواند به «جیران» بگوید بالایش ابروست؟!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت نجات ماشین سازی از مرگ تدریجی گفت: باید این شرکت را از بحث واگذاری خارج کرده و اجازه داد پیشرفت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید با اشاره به اینکه 77 خانواده شهید هواپیمای اوکراینی تحت پوشش این بنیاد قرار گرفته اند، گفت: خانواده‌های شهدا توطئه دشمن را خنثی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح مردمی‌سازی حکمرانی در دستورکار قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشتریان نهایی در تاریخ چهارشنبه 25 آبان ماه از طریق برگزاری قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس بخشنامه گمرک ایران، عوارض جدید صادراتی برای برخی محصولات صیفی جهت اجرا در گمرکات اجرایی ابلاغ شد.

وب‌گاه گسترش

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جزییات لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده 10 ساماندهی صنعت خودرو مخالفت کردند.

خبرگزاری دانا

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پس از رای گیری با تصویب تبصره لایحه دوفوریتی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو مخالفت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در هفته گذشته قیمت خودرو در بازار با جهش همراه شد. این افزایش تا جایی ادامه داشت که برخی از خودروها حتی تا 60 میلیون تومان هم گران شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با موافقت نمایندگان مجلس لایحه اصلاح قانون اسقاط خودرو به کمیسیون صنایع و معادن بازگردانده شد.