چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه الف

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه گفت: شرایط ویژه‌ای برای افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه فراهم شده است.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه گفت: انتظار می‌رود استان‌های مرزی در بالاترین و قوی‌ترین سطح با استان خارجی همجوار خود ارتباط تجاری داشته باشند و باید در این زمینه به طور ویژه اقدام شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با وزیر امورخارجه مصر و رئیس ستاد برگزاری بیست و هفتمین نشست تغییر اقلیم و دیدار و گفت‌وگو گرد. سامح شکری وزیر امورخارجه مصر و رئیس ستاد برگزاری بیست و هفتمین نشست تغییر اقلیم دردیدار با دکتر سلاجقه گفت: حضور هیأت ایرانی در سطح معاون رئیس جمهور در این کنفرانس نشان دهنده اهمیت موضوع تغییر اقلیم و روابط...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت افتتاحیه سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمان الرحیم مقدم شما صنعتگران، فرهیختگان، نخبگان علمی و دانشگاهی را گرامی میدارم و از تمامی عزیزانی که با اهتمام خود نسبت به برپایی سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین اقدام کرده‌اند،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سمینار روسای نمایندگی‌های استانی وزارت خارجه با هدف بررسی مسائل دفاتر نمایندگی با حضور امیرعبداللهیان برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت پژو 207 در آستانه فتح قله ای جدید در بازار قرار گرفت؛ این قیمت جدید می تواند قله قیمتی تازه ای برای پژو 207 در بازار ایجاد کند.

خبرگزاری دانا

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه گفت: تمایل داریم که میزان صادرات خود را به روسیه ارتقا دهیم و برای این منظور و برای به اشتراک گذاشتن تجارب موفق خود در خنثی‌سازی و دور زدن تحریم‌ها و حذف ارزهای خارجی در مبادلات دو جانبه و ایجاد مناطق آزاد تجاری مشترک مصمم هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید حسین موسویان دیپلمات پیشین ایران به جزئیات سرمایه‌گذاری آلمانی‌ها در فرودگاه امام خمینی و پروژه گل شرق کیش پرداخت و گفت: اگر یک قراردادی به تصویب سران و هیأت وزیران در دو دولت برسد و سازمان سرمایه گذاری کشور و وزرای اقتصاد دو دولت هم تصویب و ابلاغ کنند، بازهم چنین پروژه ای اجراء نمی شود و معرف سرمایه گذار و مدیرانی که دنبال مصوبه سران کشور بوده اند، مجازات هم می شوند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس موافقت کردند تا لایحه اصلاح اسقاط خودرو برای بررسی مجدد به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگردانده شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با وزیر امورخارجه مصر گفت: ارتقای روابط با کشورهای همسایه و مسلمان از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه اصلاح اسقاط خودرو را برای بررسی مجدد به کمیسیون صنایع و معادن مجلس بازگرداندند.

خبرگزاری مهر

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه با بیان اینکه شرایط ویژه‌ای برای افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه فراهم شده است، گفت: تمایل داریم میزان صادرات خود را به روسیه ارتقا دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخلاف هفته‌های گذشته، برخی خودروها با ثبات، برخی با کاهش و برخی نیز با افزایش قیمتی همراه شده‌اند و دیگر آن جهش قیمتی که در همه خودروها در بازار اتفاق افتاد وجود ندارد. به نظر می‌رسد بازار در تلاش است تا دوباره ثبات نسبی قیمت‌ها را بازگرداند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل فرودگاه مهرآباد گفت: به دلیل عملیات فلای چک در باند 29 چپ مهرآباد 10 دقیقه تمامی پروازهای ورودی با تاخیر روبرو می‌شدند.

خبرگزاری تسنیم

براساس بخشنامه گمرک ایران به گمرکات اجرایی حقوق ورودی برخی از کالاها از 4 درصد به 1 درصد کاهش پیدا کرده است.