پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید با اشاره به اینکه 77 خانواده شهید هواپیمای اوکراینی تحت پوشش این بنیاد قرار گرفته اند، گفت: خانواده‌های شهدا توطئه دشمن را خنثی کردند.

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح مردمی‌سازی حکمرانی در دستورکار قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر اقتصاد در یادداشتی نسبت به بازتولید بابک زنجانی ها ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط گفت: بنابر آمار حدود 10 میلیون موتور سیکلت، 3/5میلیون خودرو 250 هزارخودرو دیزلی فرسوده در کشور وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب 1401 در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی با ریاست محمدباقر قالیباف آغاز به کار کرد.

وب‌گاه گسترش

عمیدی، مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران شد عمیدی، مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان برای حل مسائل محیط زیستی در ایران خبر داد و گفت: هان نیازمند تنوع در منابع انرژی است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - براساس پیش‌بینی وزارت راه و شهرسازی طی چهار سال باید 116 هزار و احد مسکونی در قالب طرح ملی نهضت مسکن در کرمانشاه ساخته شود که در حال حاضر طبق گفته مسئولان استان از این تعداد ساخت 33 هزار واحد مسکونی با 19 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق قانون باید بخشی از منابع صندوق ملی مسکن از مالیات خانه‌های لوکس تامین شود، اما در 6 ماهه امسال مالیات این واحد‌ها فقط 12 میلیارد و 775 میلیون تومان بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حرکت خوبی از سوی خودروسازان در راستای ارتقای کیفیت تولیدات آغاز شده و روندها در این زمینه مناسب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازیکنان زیادی در دنیای فوتبال سرمایه خود را به سمت استارت آپ ها آوردند.

وب‌گاه گسترش

محققان کشور موفق به تولید باند از کیتوزان سولفاته به عنوان محصولی زیست سازگار، ضد باکتری، با واکنش التهابی اندک شدند.