پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

بر اساس بخشنامه گمرک ایران، عوارض جدید صادراتی برای برخی محصولات صیفی جهت اجرا در گمرکات اجرایی ابلاغ شد.

وب‌گاه گسترش

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جزییات لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده 10 ساماندهی صنعت خودرو مخالفت کردند.

خبرگزاری دانا

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پس از رای گیری با تصویب تبصره لایحه دوفوریتی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو مخالفت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در هفته گذشته قیمت خودرو در بازار با جهش همراه شد. این افزایش تا جایی ادامه داشت که برخی از خودروها حتی تا 60 میلیون تومان هم گران شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با موافقت نمایندگان مجلس لایحه اصلاح قانون اسقاط خودرو به کمیسیون صنایع و معادن بازگردانده شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: در زمان حاضر 18 مگاپروژه سرمایه گذاری در استان در زمینه های کشت و صنعت، زنجیره مرغداری، فولاد، واحدها گلخانه ای و توسعه واحدهای فولادی در دست اجراست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ناشران عصر امروز (سه‌شنبه 24 آبان‌ماه) با حضور جمعی از ناشران و مسئولان فرهنگی کشور در هتل لاله تهران برگزار شد. محمدمهدی اسماعیلی، وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی را دستگاه حکمرانی در حوزه فرهنگ و هنر اعلام کرد و گفت: همه اقتضائات برای حکمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را باید فراهم کنیم. بودجه، حمایت‌ها...

خبرگزاری مهر

یک نماینده مجلس یازدهم گفت: اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برای استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان از اهمیت بالایی برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو پیرامون ساز و کار اسقاط خودرو برای دومین بار به کمیسیون ارجاع شد.

خبرگزاری تسنیم

روند شناسایی خانه‌های خالی و اخذ مالیات از آنها در حال افزایش است، بر این اساس در مهرماه شاهد جهش در این بخش بودیم، بطوری که مالیات اخذ شده از خانه‌های خالی در مهرماه در مقایسه با مجموع درآمدهای مالیاتی ماه‌های گذشته، رشد 189 درصدی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

بهتر است امثال وزیر راه، به جای حرف زدن و غر زدن به فکر حل مشکلات کشور و کمبودها باشند. ما مردم خودمان بهتر از همه مشکلات را می‌بینیم و در مورد آن سخن می‌گوییم.

خبرگزاری دانا

جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.