پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

با توجه به پیشنهاد ارائه شده از سوی معاونت اقتصادی ریاست جمهور آیین‌نامه استخراج رمز دارایی‌ها به تصویب هیئت وزیران رسید و ابلاغ شد.

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی سوال نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی نحوه مدیریت زنجیره تأمین و توزیع دارو و علل کمبود‌های اخیر در کشور می‌پردازند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 50 طرح نوسازی و بازآفرینی شهری در قالب نوسازی محله‌ای در این استان با اعتبار 750 میلیارد ریال در دست اجرا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نماینده مجلس تاکید کرد: جامعه آمادگی پذیرش شوک‌های جدید قیمتی در حوزه بازار ارز را ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی سال های اخیر آب شهر سنندج از طعم و بوی مطلوبی برخوردار نبوده و مردم از چشمه‌های اطراف برای آب شرب استفاده می‌کردند که این مشکلات با پروژه انتقال آب به این شهر حل خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صمت به عنوان دولت وظیفه خود را در موضوع واردات خودرو انجام داده است و اگر مشکلی فراروی واردکنندگان باشد به رفع آنها می‌پردازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه عصر ایران

ادامه مطلب را به 10 برند پرفروش بازار خودروی چین طی 6 ماهه اول سال 2022 اختصاص داده ایم. این رده بندی براساس گزارش تحقیاتی انجمن خودروسازان چین، شکل گرفته است.

خبرگزاری مهر

سرد شدن هوا در کلانشهری همچون تهران همواره با آلودگی هوا همراه بوده است، آلودگی ای که سازمان ها و ارگان های مربوطه یکدیگر را مقصر می دانند تا بار مسئولیت از گردن خود بردارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر ارمنستان به دیپلمات ارشد روس گفت که ایروان از پیشنهادهای روسیه در مورد عادی سازی روابط ارمنستان و جمهوری آذربایجان حمایت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه فرارو

صالحی گفت: در حالیکه ما هیچگونه مساعدت و کمکی از طرف دولت برای حمایت از صادرات نداریم، دولت ترکیه پشتیبان صادرکنندگان خود است و مشوق‌های متعدد و متنوعی را برای صادرکنندگان کشور در نظر گرفته اند، همچنین ترک‌ها معافیت‌های مالیاتی زیادی را در نظر گرفتند، در حالی که ما حدود 10 درصد از ارزش محموله صادراتی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از صادرکننده می‌گیریم و اگر او ثابت کند که کالای...