پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور استان‌های صداوسیما گفت: دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند به گونه‌ای که 298شبکه فارسی زبان و د10ها شبکه کردی و ترکی ضد نظام تاسلامی برنامه تولید و پخش معاون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روند افزایش قیمت برخی از محصولات ایران خودرو امروز23 آبان 1401 هم در بازار ادامه داشت و برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو با رشد یک تا سه میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

شرایط فروش اقساطی خودرو برای سه مدل MVM X22،MVM X33 و MVM X55 اعلام شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط دریافت بیمه بیکاری گفت: پرداخت مقرری بیمه بیکاری فردی که در حین دریافت مقرری بازداشت یا زندانی شود، متوقف نخواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی ایران ایر گفت: پرواز کیش به دوحه در زمان برگزاری بازی‌های ایران با نرخ 8 میلیون تومان در مسیر رفت راه اندازی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

بیمه بیکاری یکی از خدماتی است که تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان واجد شرایط ارائه می‌کند. از نظر قانون بیمه بیکاری، بیکار کسی است که خارج از اراده خود و تحت تأثیر برخی عوامل بیکار شده و در عین حال آماده به کار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: بنده به دلیل وظایف کاریم به 60 کشور دنیا سفر کرده‌ام و واقعا وقتی از فرودگاه کشور‌های خارجی وارد فرودگاه امام می‌شوم گویی از یک شهر بزرگ وارد یک روستا شده‌ام.

خبرگزاری دانا

صرف برگزاری رزمایش از سوی ایران نیست که الهام علی اف را اینقدر عصبانی ساخته است، بلکه پیام این رزمایش که همان تغییر در رویکرد سنتی ایران و ایجاد اجماع و اراده لازم در تهران برای پاسخ به شیطنت های قفقازی رژیم صهیونیستی، ترکیه و انگلستان در جمهوری آذربایجان است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از پر و مسدود شدن بیش از 8400 حلقه چاه غیر مجاز در این استان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرادی گفت: برای ساخت باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد 750 میلیارد تومان هزینه شده است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون دبیرکل اکو در ایران گفت: همکاری در حوزه مواد معدنی یک مولفه کلیدی استراتژی اکو در خصوص رشد اقتصادی پایدار است.‌

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نشست مشترک دو کشور، تفاهم نامه سرعت بخشیدن به راه اندازی خط کشتیرانی ایران و ونزوئلا امضا شد.

وب‌گاه فرارو

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: بنده به دلیل وظایف کاریم به 60 کشور دنیا سفر کرده‌ام و واقعا وقتی از فرودگاه کشور‌های خارجی وارد فرودگاه امام می‌شوم گویی از یک شهر بزرگ وارد یک روستا شده‌ام.